میانگین امتیاز 1 نفر به این نوشته 5 از 5 است.

HPE DL380 G9 Secondary 3 Slot GPU Riser Kit با پارت نامبر 719073-B21

کارت رایزر Riser Card کارتی است که توسط  شرکت اچ پی تولید و به بازار عرضه شده است. طراحی این کارت ها از کیفیت بالایی برخوردار میباشد.

کارت های رایزر اول Riser Card Primary به صورت پیش فرض  بر روی سرورهای اچ پی وجود دارند. کارت های رایزر دوم و یا Secondary جهت اضافه کردن اسلات های بیشتر(در صورت نیاز و جهت نصب کارت های توسعه جدید) بر روی سرور مورد استفاده قرار میگیرند. این کارت ها به صورت مستقیم بر روی برد اصلی برخی از سرورهای اچ پی مانند سرور DL380 G9 نصب می شوند.

اسلات های موجود بر روی کارت رایزر از انواع مختلفی تشکیل شده اند که با تعداد درگاه هایشان قابل نمایش و تشخیص هستند. این درگاه ها شامل درگاه های 1x،4x ،8x  و16x  میباشند.

درگاه های روی اسلات کارت رایزر، تعداد مسیر موجود در اسلات ها را مشخص می کند. اسلات های 1 درگاهی (1x)، با وجود ابعاد کوچکی که دارند از سرعت بالایی برخوردارند. در هنگام  نصب رایزر کارت به بدنه سرور، اسلات ها به صورت موازی با صفحه شاسی سرور قرار میگیرند.

هدف از استفاده از کارت رایزر، افزایش تعداد اسلات جهت بکارگیری تعداد بیشتر انواع کارت از قبیل کارت شبکه، کارت گرافیک، کارت های NVME و … می باشد.

از مزایای کارت رایزرها، میتوان به امکان نصب دو نوع کارت x8 و x16 در کنار هم اشاره نمود.

کارت رایزر دوم اچ پی ای با پارت نامبر 719073-B21 شناخته شده است و در بازار موجود میباشد.

این کارت رایزر دارای 3 اسلات میباشد و طراحی آنها در نسل نهم صورت گرفته است.

کارت رایزرهای اچ پی ای با سه اسلات PCIe، بر روی سرورهای ProLiant اچ پی نسل نهم (DL380 G9) مورد استفاده قرار میگیرند.

مشخصات فنی رایزر دوم اچ پی :

برند: اچ پی ای

پارت نامبر: 719073-B21

تعداد اسلات: 3 اسلات

نوع اسلات: اسلات PCI Express 3.0 x8  یک عدد و اسلات PCI Express 3.0 x16 دو عدد

نسل: G9

نوع رایزر: رایزر 2 (secondary)

جهت ارتباط و دریافت مشاوره از کارشناسان فروش شرکت پردازش رایان پژواک با شماره 41308000-021 تماس حاصل نموده و جهت خرید از فروشگاه آنلاین شرکت پردازش رایان پژواک در سایت اینترنتی به آدرس www.RayanPejvak.ir مراجعه نمایید.