رم سرور اچ پی ای HPE 8GB (1x8GB) Dual Rank x4 PC3L-10600 با پارت نامبر ۶۰۴۵۰۶-B21

شرکت اچ پی در سال ۱۹۳۹ تاسیس گردید و صنعت فناوری را با تولید محصولات و ارائه خدمات در سراسر جهان ارائه  و گسترش داد. یکی از محصولات این شرکت، حافظه های سروری است.

حافظه سرور یکی از مهمترین اجزاء سخت افزاری در سیستم های رایانه ای و سرورها است که از اهمیت ویژه ای برخوردار میباشد.

کوچکترین نقصی در این قطعه میتواند منجر به خرابی شود و این خرابی هم، موجب توقفی کلی در تجارت و کسب و کار می گردد.

بنابراین بهترین انتخاب جهت اطمینان از یکپارچگی با سرورهای ProLiant، انتخاب رم های سروری اچ پی ای است. استفاده از این حافظه ها، عملکرد سرورهای ProLiant و مراکز داده ها (Data Center) را به صورت قابل توجهی بهبود خواهد بخشید.

زیرساخت ها که پایه و اساس نگهداری کلیه اطلاعات کسب و کار میباشند بسیار پراهمیت هستند.

بنابراین به دلیل اطمینان و اعتمادی که به سیستم های ProLiant وجود دارد، اکثر کاربران آنها را به عنوان زیرساخت اصلی کسب و کار خود مورد استفاده قرار می دهند. حافظه های سرور اچ پی ای کاربرد خود را در سیستم های ProLiant، با بهبود بخشیدن به سرعت و عملکرد آنها نشان خواهند داد.

مشخصات فنی رم سرور اچ پی ۶۰۴۵۰۶-B21:

رم سرور اچ پی ای در ظرفیت ۸ گیگابایت و با پارت نامبر ۶۰۴۵۰۶-B21 تولید شده است. این رم ها با مشخصه های Spare Part: 606427-001 و Assembly Part: 605513-071 نیز در بازار، جستجو و یافت می شوند.

رم سرور اچ پی ای با ظرفیت ۸ گیگابایت، در نسل DDR3 تولید شده و از سرعتی برابر با ۱۳۳۳ مگاهرتز بهره برده است.

طراحی رم های سرور اچ پی ای در فرم فکتور PIN DIMM-240 و با فناوری DDR3 SDRAM صورت گرفته است.

این رم ها از تعداد ۱x 8GB ماژول تشکیل شده اند و توانسته اند با استفاده از فناوری DDR3، بهره وری را افزایش داده و همچنین با کاهش ولتاژ، هزینه های جاری را در سرورهای ProLiant کاهش دهند.

همچنین Rank رنک رم های سرور اچ پی ای از نوع Dual Rank میباشد.

زمان تاخیر رم های سرور اچ پی ای ۹ نانوثانیه بوده و در سرورهای ProLiant نسل هفتم و هشتم (HP ProLiant Servers G7-G8) مورد استفاده قرار میگیرند.

جهت خرید از فروشگاه آنلاین به سایت اینترنتی شرکت پردازش رایان پژواک با آدرس www.RayanPejvak.ir  مراجعه نموده و برای برقراری ارتباط با مشاوران فروش شرکت پردازش رایان پژواک با شماره ۴۱۳۰۸۰۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید.