نمونه بهینه شده سرورهای رک و امن ترین آنها در صنعت خود که IT هیبریدی را ساده نمود و یک تجربه محاسباتی را بوجود آورده‌است.

انتخاب از خانواده سرورهای چند منظوره، انعطاف پذیر و مبتنی برنرم افزار که متناسب با ظرفیت کاری گوناگون و توسط یک راه حل مدیریت یکپارچه کنترل میگردد، می تواند صورت پذیرد. 

ارائه یک نمونه توسعه یافته از سرورهای پرولینت همانند نسل دهم مدل DL325 .شایان ذکر است این مدل در ایران ارائه نمی‌گردد و سری‌های AMD CPU می‌باشد. این سرور تک پردازنده AMD سوکت یک تعادل فوق العاده ای از پردازشگر، حافظه و I/O را برای محیط‌های مجازی و حجم کاری بالا و داده‌های متمرکز رابرقرار می‌نماید.
فرایندهای پیچیده دستی خود را حذف نمائید، فوریت بخشیده به همکاری‌های IT و افزایش ارائه خدمات IT توسط انتقال سرورها، ذخیره‌سازها و شبکه کردن آنها در زیرساخت‌های مبتنی برنرم افزار. اچ‌پی OneView برگرفته از software-defined می‌باشد که به صورت یک رویکرد برنامه نویسی برای مدیریت زیرساخت با استفاده از اتوماسیون فرآیند کاری، یک داشبورد مدرن و یک شریک جامع اکوسیستم عمل می‌نماید.
سرور اچ‌پی‌ای پرولینت DL580 Gen10 با مقیاس پذیری جدید در استاندارد سطح بهروری سازمانی برای کسب و کارهای حیاتی با حجم فعالیت بالا ارائه شده‌است. این سروردر سایز 4U و با چهارعدد پردازنده اینتل، قابلیت توسعه، با عملکرد بالا و قدرت محاسباتی بسیار خوب ارائه دهنده یک استاندارد جدیدی در بین رقبا بوده‌است.
سرورهای نسل دهم اچ‌پی در ردۀ DL با حمایت و پشتیبانی Firmware منحصر بفرد آن، کنترل امنیت سایبری خود را برروی سیلیکون ها قرار داده‌اند.همراهی و یکی شدن با زنجیره تأمین حفاظت شدۀ اچ‌پی این امکان را به یک سیلیکون ریشه قابل اعتماد با توجه به طراحی جدید و مبتنی بر امنیت Firmware به منظور کاهش خطرات سایبری بوجود خواهد‌آورد. اچ‌پی دستاورد جدید خود را به جهت برقراری امنیت بیشتر در سطح Firmware سرور یا دیگر تجهیزات داده را با نام “Silicon root Of Trust” معرفی نموده است.