سوالات متداول

کاربرانی که در مورد یک مطلب خاص دارای سوالاتی می باشند که کمک می کند تا به صورت کلی با تمام سوالات مطرح شده در آن زمینه آشنا و به پاسخ های داده شده به هریک از آنها دسترسی داشته باشد. امروزه F.A.Q ها یا همان پرسش و پاسخ های متداول، شامل مباحثی متفاوتی اعم از سرور های  مختلف  یا حتی راهنمایی در زمینه تعمیراتقطعات می باشند. شرکت ها  اغلب قبل از آن که کاربران سوالات خود را مطرح نمایند آنها را به پرسش و پاسخ متداول ارجاع می دهند تا  مراجعه کنندگان با سرعت بیشتری به پاسخ سوالات خود برسند .

شما عزیزان میتوانید در صورت ناموجود بودن سوالتان در پرسش های زیر در فرم پایین سوالات خود را مطرح کنید تا در کمترین زمان ممکن متخصصان ما پاسخگوی شما عزیزان باشند :

اگر آنلاین خرید کنم ارسالتون برای شهرستان رایگان هست؟

بله ارسال برای کل ایران رایگان است

اگر بعد از خرید آنلاین کالا مشکل داشت چکاری باید انجام بدم؟

با بخش گارانتی تماس بگیرید راهنماییتون میکنند

برای دیدن مشخصات کالا ها چه کار باید بکنم ؟

می‌توانید با مراجعه به سایت و ورود به بخش مشخصات فنی کالا، از کلیه جزئیات محصول مورد نظر خود اطلاع حاصل کنید.

اگر قطعات را از شما خریداری نکرده باشم امکانش هست پشتیبانی را از شما کمک بگیرم ؟

خیر پشتیبانی فقط به قطعات عرضه شده از شرکت پردازش رایان پژواک است

برای دریافت پیش فاکتور چطور باید اقدام کنم ؟

باید با شرکت پردازش رایان پژواک ۴۱۳۰۸۰۰۰ داخلی ۲۲۰-۲۲۱ تماس حاصل نمائید

برای عضویت در سایت چکار باید بکنم؟

با استفاده از شماره موبایلتون به راحتی میتوانید در سایت عضو شوید

آیا می توان برای پرداخت وجه سفارش از چک استفاده نمود؟

خیر

آیا شرکت پردازش رایان پژواک فروش قسطی هم دارد؟

خیر

همین حالا سوال خود را مطرح کنید :


    ۵/۵ (۱ Review)
    اسکرول به بالا
    بسته
    بسته
    فروشگاه
    0 لیست علاقه مندی ها
    0 سبد خريد
    بسته

    My Cart

    Shopping cart is empty!

    Continue Shopping

    error: