شرایط گارانتی پردازش رایان پژواک

شرایط گارانتی پردازش رایان پژواک

 

شرکت پردازش رایان پژواک از جانب سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به عنوان گارانتی رسمی محصولات اچ پی در ایران معرفی شد.
این شرکت با داشتن پرسنل متخصص و  ارائه خدمات مجهز گارانتی بر روی محصولات اچ پی می باشد.

در دنیای امروز با توجه به بالا رفتن روز افزون علم و تکنولوژی  و ایجاد رقابت تنگاتنگ در بین برند های  سازنده، در تولید قطعات با کیفیت انتخاب برند هم مشکل شده است و با اشاره به نزدیک بودن تکنولوژی های مورد استفاده در کالا ها ، ارائه خدمات ویژه به مصرف کنندگان از عوامل افزایش فروش محصولات شده است. شرکت پردازش رایان پژواک با همکاری بهترین گروه و مجهزات عالی آنها به به روز ترین ابزار، روش ها و داده ها ، سعی در ارائه بهترین خدمات به مصرف کنندگان عزیز را دارد

شرایط گارانتی پردازش رایان پژواک

شرایط گارانتی پردازش رایان پژواک :

  • ما تمامی ایراداتی که ناشی از نقص فرآیند تولید و نقص در عملکرد دستگاه باشد را گارانتی می کنیم.
  • کلیه محصولات ما به جز مواد مصرفی ها شامل ۱۲ ماه گارانتی استاندارد شرکت پردازش رایان پژواک هستند.
  • در صورت خرید پک های گارانتی مدت زمان گارانتی قابل افزایش می باشد.
  • در صورتیکه خرابی دستگاه ناشی از عوامل بیرونی مانند:نوسانات برق، نفوذ مایعات، آتش سوزی، سقوط و وارد آمدن ضربه، استفاده نادرست ازدستگاه، تخریب عمدی، سرویس و تعمیرات توسط اشخاص غیر مجاز و استفاده از لوازم مصرفی نامرغوب و غیر استاندارد و هرگونه ایراد فیزیکی باشد ضمانتنامه از درجه اعتبار ساقط خواهد بود.

موارد عمومی گارانتی شرکت پردازش رایان پژواک

  • در حفظ کارت ضمانتنامه دقت فرمایید، زیرا المثنی صادر نمی گردد.
  • هزینه های حمل دستگاه به تعمیرگاه های مجاز شرکت بعهده خریدار می باشد.
  • دریافت کارت گارانتی به منزله پذیرش شرایط ضمانتنامه از طرف خریدار می باشد.
  • ارائه کارت ضمانتنامه جهت رفع عیب دستگاه الزامی است، در غیر این صورت هزینه تعمیرات و لوازم یدکی نقداً دریافت میگردد.
  •  ضمانتنامه فقط با برچسب هولوگرام و یا نشانهای شرکت دارای ارزش قانونی می باشد، درصورت مخدوش شدن و یا عدم وجود هولوگرام این کارت فاقد اعتبار می باشد.
  • چنانچه پلمپ دستگاه باز شده باشد و یا شماره سریال ضمانتنامه یا دستگاه مخدوش و یا با یکدیگر مطابقت نداشته باشد، ضمانتنامه از درجه اعتبار ساقط است.
  • خدمات تعمیر و رفع اشکال دوران ضمانت حتی المقدور در داخل کشور توسط کارشناسان شرکت پردازش رایان پژواک یا مراکز ذیصلاح انجام میگردد. چنانچه انجام این خدمات در داخل کشور میسر نباشد، به صلاحدید شرکت پردازش رایان پژواک ، دستگاه به نزدیکترین مرکز ارائه خدمات ضمانت در خارج از کشور منتقل و یا در صورت لزوم به کشور مبدا” انتقال می یابد، که در این موارد انجام خدمات ضمانت بین دو هفته تا دو ماه به طول خواهد انجامید. هزینه های ارسال و بازگشت و پی گیری مراحل انجام کار با شرکت پردازش رایان پژواک است، ولی هزینه تغییراتی که به تشخیص شرکت سازنده از شمول ضمانت خارج می باشد از خریدار نقداً دریافت می گردید.

گارانتی سرور اچ پی

بهره مندی از ۱ سال ضمانت استاندارد شرکت پردازش رایان پژواک

یک سال ضمانت حوادث با قابلیت تمدید در سالهای آتی

حمل و نصب سخت افزاری رایگان در تهران

جنرال سرویس رایگان دستگاه در تهران پس از گذشت شش ماه از تاریخ تحویل

آماده سازی سرور طبق نظر کارشناس خرید مشتری و ارایه مشاوره رایگان در حوزه پیاده سازی انواع شبکه و ارایه تخفیفات ویژه

موارد ابطال گارانتی

  1. مخدوش یا فک شدن سریال، هولوگرام یا پلمپ دستگاه
  2. کلیه صدمات فیزیکی شامل ضربه، شکستگی، له شدگی، خراشیدگی، نوسانات برق، ریختن مایعات، اقدام به تعمیر توسط افراد غیر مجاز، نصب غیر صحیح لوازم جانبی، آتش سوزی، گرد و خاک و حوادث طبیعی
  3.  هر گونه آسیب ظاهری نظیر سوختگی قطعات روی برد، تاب برداشتگی کالا، زنگ زدگی، اکسیده شدن
  4.  عدم استفاده از برق مناسب و بدون نوسان 
  5. عدم وجود ارت مناسب  و یا عدم اتصال ارت به پریزی که دستگاه به آن متصل است.
  6. متعادل نبودن دمای اتاق سرور  بیشتر از ۱۸ درجه سانتیگراد 

مزایای ضمانت شرکت پردازش رایان پژواک

  1. ارائه ۱ سال ضمانت استاندارد به همراه ارایه کارت گارانتی معتبر
  2. جبران خسارت خاصی که خارج از تعهدات گارانتی استاندارد باشد، برای سال اول
  3. امکان کنترل اعتبار گارانتی از طریق وب سایت پردازش رایان پژواک و سامانه پیام کوتاه
  4. ارایه سرور با قطعات اصلی (اورجینال) و در صورت نیاز ارایه مدرک مدقن جهت اثبات
  5. ارایه خدمات پشتیبانی سریع و دقیق
  6. اعزام کارشناس در صورت نیاز
  7. ارایه خدمات پس از فروش با طول مدت استاندارد و ۱ سال تضمین تامین قطعات یدکی
  8. ارایه دستگاه جایگزین به صورت امانت در صورتی که تامین قطعه یدکی جهت دستگاه تحت تعمیر و در شرایط گارانتی با اختلاف زمانی روبرو باشد

۰/۵ (۰ Reviews)
اسکرول به بالا
بسته
بسته
فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
0 سبد خريد
بسته

My Cart

Shopping cart is empty!

Continue Shopping

error: