منبع تغذیه اچ پی ای HPE 1600W Flex Slot Platinum Hot Plug Low Halogen Power Supply Kit  با پارت نامبر 830272-B21

منبع تغذیه یا  Power Supplyیکی از اجزاء جدانشدنی سیستم رایانه ای و سرورها هستند. پاورها دستگاههایی هستند که توان الکتریکی را برای سیستم های رایانه ای و یا سرورها  با تبدیل انرژی متناوب AC به انرژی مستقیم DC  تولید می کنند.

منبع تغذیه انرژی الکتریکی را به ولتاژ مصرفی، جریان و یا فرکانس مناسب تبدیل می کند. همچنین وظیفه تقسیم کردن این انرژی به دیگر قطعات موجود در سیستم را بر عهده دارد.

منبع تغذیه می تواند ولتاژ خروجی خود را تا حد معینی ثابت نگه دارد. ورودی و خروجی های AC و DC باعث انعطاف پذیری عملکرد در محیط های IT می شود. منبع تغذیه هم به صورت مستقیم و هم به صورت غیر مستقیم از طریق مادربورد، جریان انرژی را تامین می کند.

ولتاژ و جریانی که منبع تغذیه تامین می کند، پایداری آنها و مدت زمانی که انرژی را در خود نگه میدارد از ویژگی های اصلی یک منیع تغذیه میباشد.

منبع تغذیه اچ پی ای با پارت نامبر 830272-B21 در فرم فکتور Plug-In Module تولید شده است، منبع تغذیه اچ پی ای 1600 وات از سری خانواده های Platinum میباشد.

این منبع تغذیه ولتاژ 200 ولت تا 240 ولت را از انرژی برق (انرژی متناوب AC) دریافت کرده و آن را به ولتاژ خروجی 1600 وات تبدیل می کند.

این منبع تغذیه جهت تبدیل انرژی متناوب به مستقیم (AC به DC) به مقدار 94 درصد بازدهی دارند. 

مشخصات فنی منبع تغذیه اچ پی  :

برند: اچ پی ای

پارت نامبر: 830272-B21

فرم فکتور: Plug-In Module

ولتاژ ورودی: 200V – 240V AC

توان خروجی: 1600 وات

بازدهی (بهره وری تبدیل انرژی):94%

سری (خانواده): Platinum

کاربرد: ProLiant Power Supply

سازگار با: HPE ProLiant G9-G10 Servers

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد منبع تغذیه اچ پی ای و دیگر قطعات سرور اچ پی با مشاوران فروش ما با شماره 41308000-021 تماس حاصل نموده و جهت خرید به فروشگاه انلاین با آدرس اینترنتی www.RayanPejvak.ir مراجعه نمایید.