سیگیت یکی از شرکت های معروف تولید کننده در زمینه تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات است. هاردهای مدل سیگیت دارای قابلیت کارکرد مداوم و بدون وقفه هستند که در سرورها و دستگاه های استوریج قابل استفاده می باشند.

همچنین میتوان از این هاردها به عنوان محلی امن برای ذخیره سازی و آرشیو کردن فیلم، عکس و اطلاعات شخصی استفاده کرد.

این هاردها از مدیریت پیشرفته مصرف انرژی نیز بهره برده اند و در ظرفیت های مختلف و تنوع قابل توجهی در بازار موجود میباشند.  هاردهای اینترپرایز دارای جدیدترین فناوری در کنار بهره وری بالا در مصرف انرژی و بیشترین تراکم ظرفیت می باشند.

برای همه موارد ذخیره سازی، هارد اینترپرایز امن ترین و قدرتمند ترین راه برای بهره گیری از پتانسیل کامل هارد است.

این هاردها همیشه در حال کار هستند و با گزینه های پیشرفت جهت عملکردی مطلوب، قابل اطمینان، با امنیت و مدیریت ذخیره سازی قابل تعریف کاربر، قابل بارگذاری هستند.

هارد سیگیت مدل Exos با ظرفیت 6 ترابایت و پارت نامبر ST6000nm021A، دارای سرعت چرخش 7200 دور در دقیقه، فرم فکتور 3.5 اینچی بوده و با استفاده از رابط SATA 6 Gb/s داده ها را انتقال می دهد و از حافظه کش با ظرفیت 256 مگابایت استفاده می کند.

این هاردها در برابر لرزش، رطوبت و شوک مقاوم میباشند و با کیفیت و طول عمر بالا و کارکردی شبانه روزی، بهترین انتخاب جهت استفاده در سرورها میباشند.

مشخصات فنی در هارد سیگیت با ظرفیت 6 ترابایت:

پارت نامبر:  ST6000NM021A

ظرفیت: 6TB

سرعت چرخش: 7200 RPM

حافظه کش: 256 MB

فرم فکتور:3.5 اینچ

رابط: SATA 6 Gb/s

عمر مفید: 2 میلیون ساعت

درجه حرارت قابل تحمل: 5 تا 60 درجه سانتی گراد

مقاوم در برابر رطوبت: بله

مقاوم در برابر شوک: بله

مقاوم در برابر لرزش: بله

مصرف انرژی در حالت کار: 11.67 W

میانگین مصرف انرژی در حالت بدون کار: 6.2 W

جهت مشاوره، خرید انواع هارد سیگیت و انواع قطعات سروری با کادر فروش شرکت پردازش رایان پژواک با شماره 41308000-021 تماس حاصل نمایید.