هارد دیسک اینترپرایز سیگیت مدل Exos در ظرفیت 10 ترابایت و با پارت نامبر ST10000NM0096

سیگیت یکی از برندهای تولید کننده تجهیزات ذخیره سازی می باشد، این شرکت در زمینه تولید هارد دیسک رقابت تنگاتنگی با دیگر برندها دارد و از بزرگترین تولید کننده های هارد دیسک به شمار می آید.

هر کدام از محصولات سیگیت ظرفیت، عملکرد و قابلیت خاص خود را داشته و جهت دسترسی به بهترین و بالاترین سطح عملکرد کار می کنند.

شرکت سیگیت یکی از هارد دیسک های خود را به عنوان سری اینترپرایز روانه بازار کرده است، این هارد دیسک ها جهت مصارف تجاری، دیتاسنتر و شرکت ها به کار برده می شوند.

هارد دیسک های اینترپرایز Enterprise شرکت سیگیت، از بالاترین سطح عملکرد و قابلیت های فوق العاده برخوردار هستند.

کانکتور اصلی هارد دیسک ها که به اتصال و انتقال داده ها و اطلاعات می پردازد شامل 2 سری پین، پین برق (15 تایی) و پین دیتا (7 تایی) می باشد.

هارد دیسک های سیگیت مدل Exos با پارت نامبر ST10000NM0096 و در فرم فکتوری 3.5 اینچی طراحی و تولید شده اند. این هارد دیسک ها برای تبادل داده ها و اطلاعات از رابط فیزیکی با عنوان رابط SAS 12 Gb/s استفاده می کنند.

پورت به کار رفته در طراحی این هارد دیسک ها از نوعPort  Dual است و از سایز سکتوری برابر با 512 بایت بهره برده اند.

ظرفیت در نظر گرفته شده جهت ذخیره سازی داده ها و اطلاعات در هارد دیسک های اینترپرایز سیگیت، 10 ترابایت بوده و در هنگام کار از سرعت چرخشی 7200 دور در دقیقه (RPM) استفاده می کنند.

مصرف انرژی هارد دیسک های سیگیت مدل Exos، در هنگام خواندن و نوشتن داده ها و اطلاعات، 9 وات و 9.4 وات می باشد و در حالت بدون کار یا Idle، به صورت میانگین از 6 وات انرژی استفاده می کنند.

عمر مفید MTBF (Mean Time Between Failures) در هارد دیسک های اینترپرایز سیگیت  Exosبرابر با 2.5 میلیون ساعت است. این هارد دیسک ها در محدوده دمای بین 5 تا 60 درجه سانتیگراد کار می کنند و مقدار حافظه کش Cache به کار رفته در آن ها، 256 مگابایت می باشد.

هارد دیسک های اینترپرایز سیگیت در برابر لرزش و رطوبت مقاوم هستند و ولتاژهای مصرفی در آن ها 5 ولت و یا 12 ولت می باشد.

آدرس سایت اینترنتی و یا فروشگاه آنلاین شرکت پردازش رایان پژواک: www.RayanPejvak.ir

شماره تماس جهت برقراری ارتباط با مشاوران فروش ما در شرکت پردازش رایان پژواک: 41308000-021