اس اس دی سرور اچ پی ای (960GB SATA 6G MU SFF  (877782-B21

اس اس دی ها یا همان درایوهای حالت جامد از طریق تحولاتی که در حافظه فلش بوجود می آیند کار می کنند. در واقع تکنولوژی آنها ترکیبی از ظرفیت بالا و دوام هارد دیسک ها با حافظه فلش می باشد.

ساختار اصلی اس اس دی ها از یک تخته مدار چاپی با نام PCB (مخفف Printed Circuit Board است که چیپست ها و دیگر اجزای اس اس دی بر روی آن قرار گرفته) تشکیل شده است، این ساختار ساختاری الکترونیکی می باشد و هیچ قطعه متحرکی بر روی آن قرار ندارد. داشتن چنین ساختاری باعث افزایش سرعت و مقاوم تر شدن اس اس دی ها نسبت به هارد دیسک ها می گردد.

 

شرحی از اطلاعات کلی در مورد اس اس دی سرور ، که جهت خرید نیاز است بدانیم:

اس اس دی های سرور اچ پی ای  با پارت نامبر 877782-B21 دارای مشخصه های دیگری به شرح زیر هستند:

Model: MK000960GWJPP

Spare Part: 879016-001

Assembly Part: 877014-002

در طراحی این اس اس دی ها از چپیست هایی از نوع MLC استفاده شده است.

اس اس دی های سرور اچ پی از فرم فکتوری 2.5 اینچی و یا SFF (Small Form Factor) بهره برده اند. این اس اس دی ها با سرعت خواندن به صورت ترتیبی 500 مگابیت بر ثانیه و سرعت نوشتن به صورت ترتیبی 455 مگابیت بر ثانیه کار می کنند.

نوع اس اس دی های سرور اچ پی معادل MU-Mixed Use (برقراری تعادل بین خواندن و نوشتن داده ها بر اساس نیاز موجود در کسب و کار) بوده و طراحی آنها در نسل SATA SC SSD صورت گرفته است.

کاربرد اس اس دی های سرور اچ پی ای HPE 960GB SATA 6G MU SFF در سرورهای ProLiant نسل های هشتم، نهم و دهم می باشد. این اس اس دی ها از ظرفیت 960 گیگابایت برای ذخیره سازی داده ها و اطلاعات استفاده می کنند.

رابط به کار رفته در طراحی اس اس دی های سرور اچ پی ای HPE 960GB SATA 6G MU SFF از نوع SATA 6 Gb/s (با سرعت انتقال 6 گیگابیت بر ثانیه) میباشد.

اس اس دی های اچ پی از تکنولوژی Digitally Signed Firmware – DS (تکنولوژی ای که از دسترسی غیر مجاز به داده ها و اطلاعات جلوگیری می کند) بهره برده اند.

جهت خرید از فروشگاه آنلاین شرکت پردازش رایان پژواک به آدرس اینترنتیwww.RayanPejvak.ir  مراجعه نموده، همچنین جهت برقراری ارتباط با کارشناسان فروش ما در شرکت پردازش رایان پژواک از طریق شماره 41308000-021 اقدام نمایید.