اکثر سازمان ها برای دیتا سنتر خود به دنبال یک سرور ایمن و کارآمد هستند که بتوانند با اطمینان کامل جهت مجازی سازی، پایگاه داده و انجام محاسبات با کارایی بالا به کار ببرند. سرور HP DL360 G10  از سرورهای نسل جدید HPE می باشد که امنیت، انعطاف پذیری و سرعت بالا را بدون کم و کاست ارائه می دهد.

سرور اچ پی DL360 G10 پاسخ بدون چون و چرای شما خواهد بود، HPE DL360 G10  به گونه ایی طراحی شده تا هزینه های شما را به حداقل برساند و تا حد امکان از پیچیدگی های آن کاسته شده است. این سرور 71% افزایش توان و کارایی بیشتر را نسبت به مدل های G9 دارد همچنین افزایش پشتیبانی تا 27%  از تعداد هسته های پردازنده به همراه بهره گیری از نسل جدید مموری با افزایش مقدار رم های هوشمند تا 3TB را به همراه دارد. این سرور از هاردهای SAS با سرعت انتقال 12Gb/s و همچنین تا تعداد 10 عدد درایو NVMe پشتیبانی می نماید.

ویژگی‌های جدید سرور اچ پی مدل DL 360 G10

اچ پی DL360 G10 در مقایسه با HPE DL360 G9 از حافظه‌های سریع‌تر، پردازنده‌هایی با تعداد هسته‌های بیشتر، مدیریت به‌ روزتر و ویژگی‌های امنیتی بهتر پشتیبانی می‌کنند.

  • DL360 Gen10 Premium 10 SFF NVMe Server
  • Rear Drive Option for additional 1 SFF or 1 dual uFF SSD (2x M.2 cartridges)
  • Additional boot/drive options: SATA M.2; dual uFF SSD (2x M.2 cartridges)
  • Intel® Xeon® Processor Scalable Family from 4 – ۲۸ Cores; 85W – ۲۰۵W; 1.8 – ۳٫۶ GHz
  • HPE DDR4 SmartMemory up to 2666 MT/s
  • Security features: iLO 5 (Security Root of Trust); Chassis Intrusion Detection; TPM 2.0; Digitally Signed FW

امنیت، سرعت و انعطاف پذیری غیر قابل مقایسه سرور HPE ProLiant DL360 G10 از ویژگی های بارز آن است. سرور اچ پی DL360 G10 از پردازنده های Intel® Xeon® Scalable پشتیبانی می کند تا با ۷۱٪ افزایش عملکرد و افزایش ۲۷٪ در عملکرد هسته، همراه با MT/s HPE DDR4 SmartMemory2666  که تا 300TB  پشتیبانی می کند و در مجموع عملکرد سرور را تا ۶۶٪ افزایش می دهد.  HPE ProLiant DL360 G10 با ۱۲ NVDIMM و ۱۰NVMe ، ثابت کرده که مخصوص کسب و کار و تجارت سنگین است. در این سرور با استفاده از HPE OneView و HPE iLO 5، می توان به راحتی نصب، به روز رسانی، نظارت و نگهداری سرور را انجام داد و مدیریت آن را به آسانی انجام دهید.

تازه های سرور اچ پی DL360 G10

  • طراحی نوآورانه با انعطاف پذیری بیشتر برای ترکیب ذخیره سازی در یک شاسی و پشتیبانی از بیشترین حجم کار پویا.
  • عملکرد HPE با HPE Persistent Memory ، که سرعت حافظه را در نظر گرفته و با ذخیره سازی ترکیب می کند.
  • حفاظت، شناسایی و حذف با استفاده از ویژگی های امنیتی داخلی مانند Silicon Root of Trust, Runtime Firmware Validation, and Secure Recovery
  • پشتیبانی از پردازنده®Intel® Xeon قابل ارتقا تا ۲۸ هسته و سرعت حافظه تا ۲۶۶۶ MT / s است.
  • عملکرد پیشرو در صنعت با محاسبه چند منظوره

    سرور HPE DL360 G10 از تکنولوژی هایی با استاندارد صنعتی پشتیبانی می کند و پردازنده Intel Xeon Scalable تا ۲۸ هسته، ۱۲ گیگابایت SAS و ۳٫۰ ترابایت از ۲۶۶۶MT / s HPE DDR4 SmartMemory را پشتیبانی می کند.

    سرور HP DL360 G10 با پشتیبانی از ۱۲ NVDIMM در هر شاسی و ظرفیت ۲X نسل اول HPE NVDIMM، سرور HPE ProLiant DL360 G10 تا ۱۹۲ گیگابایت بر روی سیستم ارائه می دهد.

    سرور اچ پی HPE DL360 GEN10 رسیدن به ظرفیت بیشتری با گزینه های پیکربندی درایو تا حداکثر ۱۰ SFF و چهار درایو LFF همراه با گزینه ای برای پشتیبانی از ۱۰ NVMe PCIe SSD ها ارائه می دهد. عملکرد، ظرفیت و اطمینان بیشتر برای پاسخگویی به بخش های مختلف مشتری و نیازهای کار در اقتصاد سرور HP DL360 G10 را به انتخابی مناسب تبدیل کرده است.

    HPE Persistent Memory ، اولین DIMM غیر قابل انعطاف (NVDIMM) جهان است که در HPE ProLiant بهینه سازی شده و باعث کاهش تا ۲۰ برابر در زمان راه اندازی مجدد پایگاه داده می شود و حداکثر آپ تایم را حفظ می کند که در سرور اچ پی HP DL360 G10 استفاده شده است.