آیا شما به دنبال یک سرور ایستاده برج با توان استثنایی برای کسب و کار کوچک و متوسط ​​خود هستید؟ سرور HPE ProLiant ML110 Gen10 یک سرور ایستاده پیشرفته با عملکرد بالا و قیمت مقرون به صرفه است. این سرور نیازهای سروری بسیاری از کسب و کارهای کوچک و متوسط ​را برآورده می‌کند. ProLiant ML110 Gen10 یک سرور تک پردازنده ایستاده است که می‌تواند با اشغال فضایی معادل 4.5 یونیت در رک نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

سرور HPE ProLiant ML110 Gen 9 یک سرور بهینه و با قابلیت بسط پذیری بالا میباشد .با توجه به فضای کمی که این سرور اشغال میکند و قیمت بسیار مناسب آن , HPE ML110 Gen9 مناسب برای شرکت ها و سازمان های کوچک و متوسط است.

در نوع جدید سرور اچ پی  قدرتمند  ML110 کمک و جلوگیری از  ازدست دادن داده ها بعلت خرابی و یا خطا توجه بیشتری شده است

قابلیتهای جدید سرور اچ پی ML 110 :

-پردازنده  Intel Xeon  طراحی شده اختصاصی برای استفاده در سرورهای  ML110 , با سرعت بالاتر از 3.5 GHz و 14 هسته

-صرفه جوی در انرژی با استاندارد ASHRAE A3

-بهترین طراحی در فضای اشغالی محیطی که باعث میشود این سرور در مکان های کوچک نیز براحتی جای بگیرد .فضای اشغالی این سرور در حدود 19اینچ با وزن 25 کیلوگرم  است.

-10 ترابایت SAS/SATA درایو هارد دیسک

-پشتبانی از 8 اسلات DIMM و همچنین پشتیبانی تا 256GB DDR$ Smart Memory. 

سرور HP ProLiant ML110 Gen10 یک سرور طراحی شده برای شرکت های کوچک و کسب و کارهایی است که دارای نمایندگی هستند. این سرور به مانند سایر سرورهای طراحی شده از سوی شرکت HP از قابلیت های بسیار خوبی بر خوردار هستند.

قالب کلی سرور HP ProLiant ML110 Gen10 به صورت ایستاده یا تاور (Tower) است. به همین خاطر به راحتی می توان از آن در دفتر و یا فضاهای کوچک استفاده کرد.

اولین نکته ای که باید در این سرور بررسی کنیم قدرت پردازنده آن است. به مانند تمام سرورهای شرکت HP  این سرور هم قدرت پردازشی بسیار خوبی دارد و از پردازنده های ساخت شرکت اینتل استفاده می کند. در این سرور اچ پی  پردازنده های Intel Xeon Scalable سری های 5100، 4100 و 3100  به کار گرفته می شوند.

این سرور توان پشتیبانی از یک پردازنده قدرتمند را در خود دارد. تعداد هسته های پردازنده مورد پشتیبانی این سرور هم می تواند بین 4 تا 14 مورد باشد.  کش پردازنده در این سرور هم می تواند از 8.25 مگابایت تا 19.25 مگابایت باشد.

حداکثر سرعت پردازنده در این سرور به 3.6 گیگاهرتز می رسد.