منبع تغذیه یا Power Supply از مهم ترین اجزاء سرورها هستند که برق یا انرژی مورد نیاز سرورها را تامین می کنند.

پاورها انرژی مورد نیاز تمامی قطعات سرور را تامین خواهند کرد. این قطعه جریان متناوب دریافتی از برق شهری (AC) را به جریان مستقیم (DC) تبدیل می کند. هنگام تبدیل این جریان، بخشی از انرژی به صورت گرما از بین خواهد رفت، بنابراین امکان صد در صدی تبدیل جریان ها وجود ندارد. پاورهای High Voltage یا HVDC، معمولا 90 تا 96 درصد از جریان دریافتی را تبدیل خواهند کرد.

اگر منبع تغذیه وظیفه خود را به درستی انجام ندهد، قطعات داخل سرور از کار افتاده و یا کارآمد درستی نخواهند داشت. با تولید بیش از حد انرژی در منبع تغذیه، گرمای تولید شده افزایش خواهد یافت، در نتیجه امکان سوختن قطعات در سرور وجود دارد.

منبع تغذیه اچ پی ای با پارت نامبر 656363-B21 با دریافت ولتاژ ورودی 110 تا 220 ولت، و تبدیل آن به خروجی 750 وات کار می کند.

فن های نصب شده بر روی پاورها، وظیفه متعادل کردن دمای دستگاه را بر عهده دارند. این قطعه با هدایت گرما و دمای تولید شده به بیرون از دستگاه، باعث خنک شدن آن خواهند شد. فن یا دستگاه خنک کننده پاورها از نوع اینترنال Internal (داخلی) است.

پاورهای اچ پی ای 750 وات، از ویژگی هات پلاگ برخوردار بوده و به راحتی قابل تعویض هستند.

منبع تغذیه هایCS Platinum  و Platinum Plus، بالاترین سطح بهره وری از انرژی (حدود 94 درصد) را در صنعت IT فراهم کرده اند. همچنین باعث کاهش مصرف انرژی برق مورد نیاز هر سرور، تا 60 درصد شده اند.

منبع تغذیه اچ پی ای 750 وات، جهت برق رسانی به سرورهای ProLiant نسل هشتم طراحی شده اند. این پاورها از فرم فکتور Plug-in module بهره برده اند.

ویژگی های منبع تغذیه اچ پی:

برند: اچ پی ای

پارت نامبر: 656363-B21

فرم فکتور: Plug-in module

نوع فن: اینترنال

ولتاژ ورودی: 110 ولت / 220 ولت

توان خروجی: 750 وات

هات پلاگ Hot Plug: بله

سازگار با: سرورهای HP ProLiant G8 Server

برای خرید قطعات سروری به فروشگاه آنلاین شرکت پردازش رایان پژواک با آدرس اینترنتی www.RayanPejvak.ir مراجعه نموده و جهت دریافت مشاوره با کارشناسان فروش ما با شماره 41308000-021 در ارتباط باشید.