کارت شبکه یک سخت افزار مهم جهت ارتباط با اینترنت، وب جهانی و کامپیوترهای داخل یک شبکه است و توسط آن داده ها انتقال میابند.

کارت شبکه دارای انواع گوناگون و سرعت های متفاوتی میباشد. هر کارت شبکه دارای یک شماره شناسایی با نام MAC میباشد که فقط مختص آن در شبکه است.

MAC یا آدرس سخت افزاری در درون تراشه ROM موجود در کارت شبکه نوشته می شود. داده ها در کامپیوترها در مسیری به نام Bus یا گذرگاه حرکت می کنند، این داده ها در کارت شبکه به صورت سریالی Serial در حال انتقال هستند.

پروتکل های TCP/IP از سیستم آدرس دهی منطقی استفاده می کنند بنابراین داده ها قبل از دریافت توسط کامپیوتر ها، میبایست به آدرس سخت افزاری تبدیل گردند. این کارت شبکه با سیستم عامل های Microsoft Windows Server 2008, Server 2012, HPC Server 2008 ,Server 2011, Multipoint Server 2011 سازگار و دارای فرم فکتور PCIe Card می باشد.

همچنین قابلیت سازگاری با سرورهای Microsoft Windows Server 2008, Server 2012, HPC Server 2008, Server 2011, Multipoint Server 2011 را دارد.

کارت شبکه دو پورت HPE 560FLR-SFP با کابل و ماژول فیبرنوری SR اتصال را برقرار می کند.
این کارت شبکه HPE 10Gb 2Port 560FLR برای رفع نیازهای عملکردی کارهای مجازی، با استفاده از اتصالات VT-c به VMDq و SR-IOVاز VMware NetQueue و Microsoft VMQ پشتیبانی می کند.
کارت شبکه سرور اچ پی با پارت نامبر ۶۶۵۲۴۳-B21 شامل ۲ پورت اترنت ۱۰ گیگابایتی است و با سرعت ۱۰ گیگابایت بر ثانیه انتقال داده را انجام می دهد.
مزیت های کارت شبکه:کار
۱.دارای دو پورت ۱۰گیگابایتی که با انعطاف پذیریشان، زیرساختی برای پاسخگویی به نیازهای در حال رشد فراهم کرده است.
۲.پشتیبانی از SR-IOV
۳.شتاب سخت افزاری و تخلیه ها (Offloads) برای TCP/IP
۴.پشتیبانی از (PXE) Preboot EXrection Environment
۵. پشتیبانی از Wake-on-Lan
۶.MAC و PHY یکپارچه

مشخصات فنی کارت شبکه HPE 10Gb 2Port 560FLR :

برند : HP
پارت نامبر : ۶۶۵۲۴۳-B21
کاربرد : Server Adapter
فرم فکتور : Plug-in Card FlexibleLOM
Network Controller: Intel 82599 Ethernet Controller
Bus Type: PCI Express v2.0 (Gen 2) x 8
Network Technology: 10GBase-X
Data Rate: 20 Gbps/slot – 2 Slots
Full Duplex: 40 Gbps aggregate
جهت مشاوره، خرید کارت شبکه و انواع دیگر قطعات سروری با کادر فروش شرکت پردازش رایان پژواک با شماره ۴۱۳۰۸۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایید.