دی وی دی رایتر اچ پی HP 12.7mm SATA DVD-RW Optical Drive

قیمت اصلی ۴۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴۵۰,۰۰۰ تومان است.

محصولات مرتبط

دی وی دی رایتر اچ پی HP 12.7mm SATA DVD-RW Slim JackBlack Optical Drive با پارت نامبر ۶۵۲۲۳۵-B21

اکثر نرم افزارهای روز دنیا و بازی های کامپیوتری، همچنان بر روی سی دی ها و دی وی دی ها به بازار عرضه می شوند، با اینکه اس اس دی و فلش ها روز به روز گسترش می یابند اما هنوز هم از سی دی ها و دی وی دی ها استفاده می شود.

در صورت استفاده از دی وی دی و سی دی ها می بایست قطعه ای وجود داشته باشد تا بتواند اطلاعات ذخیره شده بر روی آن ها را بخواند و یا بر روی آن ها بنویسد. این قطعه درایو نوری است و وظیفه خواندن و نوشتن اطلاعات را بر روی دی وی دی ها بر عهده دارد.

از رابط های استاندارد ساتا SATA در طراحی درایوهای نوری استفاده شده است. این دستگاه ها در اکثر سیستم عامل ها قابل پشتیبانی هستند و جهت استفاده در سرورهای ProLiant طراحی و تولید شده اند.

دی وی دی رایترها جهت پشتیبانی از نوشتن بر روی رسانه های CD-R، CD-RW، DVD +R/RW و DVD -R/RW از نرم افزارهای خاصی استفاده خواهند کرد.

از دی وی دی ها در سیستم عامل های Microsoft، از طریق نصب نرم افزار Roxio استفاده می شود. این دی وی دی ها به نرم افزارهای خاصی برای نوشتن در رسانه های مختلف و یا جهت کار با سایر سیستم عامل ها نیاز دارند.

همانطور که در بالا به درایوهای نوری اشاره شده است دی وی دی رایتر اچ پی HP 12.7mm SATA DVD-RW Slim JackBlack Optical Drive  با پارت نامبر ۶۵۲۲۳۵-B21 یک نمونه از درایوهای نوری است که توسط شرکت اچ پی به بازار عرضه می شود.

دی وی دی رایتر HP 12.7mm SATA DVD-RW Slim JackBlack Optical Drive با پارت نامبر ۶۵۲۲۳۵-B21 جهت استفاده در سرورهای ProLiant نسل هشتم طراحی و تولید شده است. این دی وی دی رایترها در سرورهای DL380p G8 ،DL380e G8 ، DL385p G8و DL380z G8 Virtual Workstation مورد استفاده قرار می گیرند.

دسته بندی دی وی دی رایترها بر اساس نوع اتصال به دستگاه میزبان:

  1. دی وی دی رایترهای اینترنال (Internal): این دی وی دی ها از دو نوع ورودی برق و ساتا SATA جهت اتصال به سیستم میزبان استفاده می کنند.
  2. دی وی دی رایترهای اکسترنال (External): این دی وی دی ها به وسیله سیم های USB به پورت USB متصل می شوند. تفاوت دی وی دی های اکسترنال با دی وی دی های اینترنال بهره وری از ویژگی Link2TV می باشد که در دی وی دی های اکسترنال قرار داده شده است. این دی وی دی ها بیشتر برای تعمیرکارها مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

دی وی دی رایتر سرور اچ پی HP 12.7mm SATA DVD-RW Slim JackBlack Optical Drive با پارت نامبر ۶۵۲۲۳۵-B21 دارای رابط یا اینترفیسی از نوع ساتا SATA می باشد. رابط SATA برای دی وی رایترها یک رابط استاندارد به شمار می رود.

سرعت خواندن داده ها و اطلاعات با استفاده از دی وی دی رایتر اچ پی ای HP 12.7mm SATA DVD-RW Slim JackBlack Optical Drive معادل ۱۶X و سرعت نوشتن اطلاعات در آن ها برابر با ۸X می باشد. هر عددی که در کنار X قرار می گیرد در واقع مضربی از مقدار اولین سرعتی است که داده ها و اطلاعات از روی سی دی (معادل ۱۵۰ کیلوبایت بر ثانیه) خوانده می شوند. لازم به ذکر می باشد که سرعت خواندن و نوشتن داده ها و اطلاعات در دی وی دی ها متفاوت است.

سایز در نظر گرفته شده برای طراحی دی وی دی رایتر اچ پی HP 12.7mm SATA DVD-RW Slim JackBlack Optical Drive با پارت نامبر ۶۵۲۲۳۵-B21 معادل ۱۲.۷ میلی متر است.

در اینجا به صورت مختصر به شرح خلاصه ای از مشخصات فنی دی وی دی رایتر اچ پی HP 12.7mm SATA DVD-RW Slim JackBlack Optical Drive  می پردازیم:

برند: اچ پی

پارت  نامبر: ۶۵۲۲۳۵-B21

نوع دستگاه: DVD-RW JackBlack

سایز: ۱۲.۷ میلی متر

سرعت نوشتن داده ها و اطلاعات: حداکثر ۸X

سرعت خواندن داده ها و اطلاعات: حداکثر ۱۶X

اینترفیس: SATA

سازگار با سیستم های:

  • HP ProLiant DL380p G8 Servers
  • HP ProLiant DL380e G8 Servers
  • HPE ProLiant DL385p G8 Servers
  • HP DL380z G8 Virtual Workstation

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دی وی دی رایتر اچ پی HP 12.7mm SATA DVD-RW Slim JackBlack Optical Drive با پارت نامبر ۶۵۲۲۳۵-B21 از مشاوره با کارشناسان فروش ما بهره مند شوید.

کارشناسان فروش ما آماده ارائه مشاوره به شما کاربران گرامی در زمینه سرور اچ پی و قطعات سروری می باشند. پس با ما همراه باشید و پاسخ تمامی سوالات خود را از آن ها دریافت کنید.

توضیحات تکمیلی

برند

HP

پارت نامبر

652235-B21

سایز

12.7 میلی متر

نوع دستگاه

DVD-RW JackBlack

رابط یا اینترفیس

SATA

سرعت نوشتن داده ها و اطلاعات

حداکثر 8X

سرعت خواندن داده ها و اطلاعات

حداکثر 16X

سازگار با

HP ProLiant DL380p G8 Servers
HP ProLiant DL380e G8 Servers
HPE ProLiant DL385p G8 Servers
HP DL380z G8 Virtual Workstation

نقد و بررسی‌ها

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دی وی دی رایتر اچ پی HP 12.7mm SATA DVD-RW Optical Drive”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

ورود شما به معنای پذیرش شرایط استفاده از خدمات و سیاست حفظ حریم خصوصی رایان پژواک است.

دریافت مشاوره رایگان
شما می‌توانید با کارشناسان ما جهت دریافت مشاوره رایگان درباره‌ی سرورهای HPE در تماس باشید
داخلی 218 - 219 - 220
با من تماس بگیرید:
با موفقیت وارد شدید
در حال انتقال ...