ســرور اچ پی

HP Server
درباره پخش ویدیو سرور اچ پی در مدل های ML و BL و DL و Workstation

فروش و خرید سرور اچ پی نو و استوک

سرور  اچ پی محصولی از شرکت Hewlett Packard Enterprise آمریکاست. در واقع یک سرور ، قلب شبکه کسب و کار شماست و وظیفه آن انتقال اطلاعات ، پردازش و ذخیره سازی اطلاعات است . شرکت HP محصولات سازمانی خود را در سری های مختلفی روانه بازار می کند . به طور کلی سرورها، از ترکیب سخت افزار های مختلفی مانند رم سرور ( RAM ) ، فضای ذخیره سازی ، سی پی یو سرور ( CPU ) و … تشکیل شده اند.

انواع سرور اچ پی

Types of HP servers
نسل سرور
نسل سرور
سری سرور
خانواده سرور
فرم فکتور سرور
فیلتر فرم فکتور سرور
نمایش موجود در انبار
برای دریافت استعلام قیمت سرور HP از راه‌های زیر اقدام کنید

۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

برای دریافت استعلام قیمت سرور HP از راه‌های زیر اقدام کنید

پر طرفدارترین‌های سرور HP

سرور ایستاده ام ال ML Proliant Server

سرور ایستاده ام ال

ML ProLiant Server

این دسته از سرور های اچ پی به سرور ایستاده یا Tower هم شهرت دارند. از آنجایی که سرورهای ایستاده HPE ML نیازی به تخصیص فضای بزرگ نداشته و قابل جایگزینی با PC نیز هستند، برای استفاده در کسب و کارهای کوچک یا متوسط مناسب می باشند. سرورهای HP ML می توانند بدون رک ( Rack ) به کار گرفته شوند و با وجود برخورداری از امنیت بالا از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه محسوب می شوند. 

سرورهای ML برای سازمان ها و شرکت هایی که شعب مختلفی دارند ، مناسب اند و دارای قابلیت های مختلفی نظیر انعطاف پذیری هستند . این سرورها در کارایی نسبت به سرورهای BL و DL کمبودی ندارند و مزیت آنها نسبت به این سرورها عدم وابستگی به رک  Rack است. البته در صورت تمایل می توانید آنها را در رک جای دهید. از جمله محبوب ترین سرورهای سری ML می توان به سری ML100 و  ML300 اشاره کرد.

سرور تیغه ای بلید BL Proliant Server

سرور تیغه ای بلید

BL ProLiant Server

سرورهای اچ پی Blade شباهت زیادی به سرورهای Rack mount داشته و با طراحی ماژولار امکان پردازش حجم زیادی از اطلاعات در فضای کم را فراهم می کنند. این دسته از سرور های HP بیشتر مناسب مراکز داده و پردازش شبکه‌ای بوده و می‌توانند بدون نیاز به خاموشی از طریق تیغه ها به افزایش قدرت پردازش و یا تقویت مموری بپردازند .

سرور های BL حالت Blade یا تيغه ‌ای دارند و برای شرکت ها و سازمان هایی با مقیاس متوسط تا بزرگ مناسب هستند. نحوه قرارگیری این سرورها در رک به صورت مجموعه ای است . تعداد ۸ یا ۱۶ عدد از آنها در محفظه های مخصوصی با عنوان C3000 و  C7000 قرار گرفته و داخل رك نصب می‌ شوند. از جمله مهمترین مزایا و ویژگی این سرورها می توان به انعطاف بالا ، مدیریت آسان و ساختار متفاوت آن ها اشاره کرد.

سرور رکمونت دی ال DL Proliant Server

سرور رکمونت دی ال

DL ProLiant Server

سرورهای اچ پی DL به سرورهای Rackmount نیز شهرت دارند . این سرور های پرقدرت نیازمند اتاق سرور بوده و برای استفاده در مراکز داده سازمان های بزرگ مناسب می‌باشند. همچنین در صورت نیاز به مجازی سازی قوی و پردازش سریع انتخاب مناسبی به شمار می‌آیند.

این سری از سرورها شامل مدل هایی همچون DL380, DL360 و DL580 با ویژگی های مختص خود بوده و در زمره پر فروش ترین مدل ها در ایران قرار می گیرند‌ .از جمله قابلیت های این سرورها میتوان به انعطاف و مدیریت پذیری بالای آن ها اشاره نمود و جهت استفاده باید داخل رک قرار گیرند.

سرور ورک استیشن Workstation server

سرور ورک استیشن

Workstation Server

Workstation یا ورک استیشن یک کامپیوتر مخصوص است که برای کاربردهای خاصی طراحی شده است. بر خلاف کامپیوتر های معمولی که ما در خانه ها استفاده می کنیم، ورک استیشن ها می توانند  کاربردهای مختلفی در بارهای کاری سنگین در دنیای فناوری اطلاعات و یا برای مقاصد علمی مورد استفاده قرار گیرند.

اچ پی یک از بزرگ ترین و شناخته شده ترین برند فعال در حوزه تولید انواع ورک استیشن ها می باشد که در سال های اخیر انواع سرورهای مورد نیاز بازار را تولید و عرضه کرده است. سرورهای ورک استیشن اچ پی به دلیل قابلیت های بالای خود در بسیاری از نقاط دنیا مورد استفاده قرار می گیرند. 

چرا از سرور اچ پی استفاده کنیم ؟

Why use an HP server
سرور اچ پی

سرور HP در زمینه قدرت و عملکرد مشهور است. این سرور مجهز به پردازنده‌های قدرتمند و مدیریت منابع پرسرعت هستند که قابلیت اجرای بارهای کاری سنگین و برنامه‌های کاربردی پیچیده را دارند. سرور اچ پی از پردازنده‌های قدرتمند و بروز Intel Xeon یا AMD EPYC برای پردازش اطلاعات مختلف استفاده می‌کند.

شرکت HPE یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سرور در جهان است و سرورهای آن به طور گسترده استفاده می‌شود. طراحی و ساخت سرور HP با رعایت استانداردهای کیفی صورت می‌گیرد، بنابراین می‌توانید از پایداری بالای آن برای استفاده مداوم، اطمینان حاصل کنید.

سرور HPE با ارائه ابزارهای مدیریتی موثر و کارآمد، مدیریت دستگاه ها را آسان می‌کند. نرم‌افزارهای مدیریتی HP می‌توانند به شما کمک کنند تا عملکرد سرورها را بررسی و نظارت کنید و مشکلات را سریعا تشخیص دهید. سرور اچ پی دارای برنامه های مدیریتی زیر می‌باشد:

  • HPE iLO (Integrated Lights-Out): یک تکنولوژی مدیریتی بسیار قدرتمند و کارآمد است که توسط HPE برای سرورهای آن توسعه داده شده است. iLO به مدیران سیستم اجازه می‌دهد تا سرورها را از راه دور مدیریت کنند و به طور موثر از دسترسی و کنترل بر روی سخت افزار و نرم افزار آن‌ها بهره‌مند شوند. این تکنولوژی برای بهبود عملکرد، امنیت و قابلیت‌های مدیریتی سرورها ارائه شده است.
  • HPE OneView: این نرم ‌افزار برای مدیریت و اجرای سریع و آسان عملیات در شبکه‌های مبتنی بر سرور از طریق تجزیه و تحلیل، پیکربندی و مانیتورینگ انواع سرورها و تجهیزات موجود استفاده می‌شود.
  • HPE Intelligent Management Center (IMC): این نرم‌ افزار مدیریتی شبکه جامع برای کنترل و مدیریت تجهیزات شبکه می‌باشد که می‌توان از آن به عنوان یک نرم افزار تحت وب برای اداره شبکه‌های LAN، WAN و WLAN استفاده کرد.
  • HPE StoreVirtual: این برنامه یک سامانه ذخیره ‌سازی نرم ‌افزاری (Software-Defined Storage) است که اجازه می‌دهد تا داده‌ها را در انواع محیط‌های ذخیره‌سازی از جمله فیزیکی، مجازی و ابری مدیریت کنید.
  • HPE Data Protector: این نرم ‌افزار نسخه ‌برداری و بازیابی (Backup and Recovery) قدرتمند است که به شما امکان می‌دهد داده‌های مهم سیستم‌ها و سرویس‌ها را به طور کامل محافظت کنید.
  • HPE Virtual Connect: این نرم افزار برای مدیریت و اتصال زنده (Live-Connection) به طور پویا به تجهیزات شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • HPE System Management Homepage: این نرم‌ افزار یک ابزار مدیریتی است که اطلاعات سخت‌ افزاری و نرم ‌افزاری مهم سرور را در یک نقطه مشترک گردآوری می‌کند.
  • HP Network Node Manager-i (NNMi): این نرم ‌افزار مدیریت شبکه‌های پیچیده و بزرگ را از طریق نظارت و تجزیه و تحلیل ارائه می‌دهد.

سرور HPE انعطاف ‌پذیری زیادی در زمینه توسعه و افزایش قابلیت‌ها دارد. شما می‌توانید با افزودن قطعات سخت‌ افزاری بیشتر مانند درایو‌های ذخیره‌سازی، کارت‌های شبکه، یا حافظه رم بیشتر، سرور خود را بروزرسانی کنید و نیازهای روز افزون سازمان خود را برآورده کنید. سرور اچ پی با پشتیبانی از حافظه رم با حجم و سرعت بالا می‌تواند اجرای همزمان برنامه‌های بزرگ و پیچیده را تسهیل کند و عملکرد سرور را بهبود بخشد. همچنین سرور hp با سیستم عامل‌ها و نرم افزارهای مختلفی سازگاری دارد. این امر به شما امکان می‌دهد تا سیستم عامل مورد نظر خود را روی سرور HPE نصب کنید و نرم‌ افزارهایی که برای عملکرد سازمان شما ضروری هستند، روی آن اجرا کنید.

کدام سرور اچ پی مناسب کسب و کار من است؟

Suitable HPE Server For My Business

شما باید برای خرید سرور hpe خوب اولا از یک فروشگاه معتبر خرید کنید و دوما حتما از کارشناسان آگاه راهنمایی بگیرید.

ما هم به نوبه‌ی خود در این مطلب سعی می‌کنیم اطلاعات لازم را به شما منتقل کنیم .

جهت دریافت مشاوره رایگان برای خرید سرور اچ پی با کارشناسان ما در تماس باشید

بهره گیری از زیرساخت های Hybrid Cloud ، پاور Power HPE ، رک HPE Rack و سیستم های خنک کننده در جهت افزایش ایمنی سرور

افزایش راندمان در ورودی ها و خروجی ها، کاهش مصرف انرژی ، هزینه انرژی و ظرفیت برق در دیتاسنتر ها از طریق استفاده از منبع تغذیه برق HPE

امکان بهره گیری از فیبر نوری Fiber Optic HBA and NIC Card برای افزایش سرعت تبادل اطلاعات فوق العاده مناسب برای شبکه های شلوغ

استفاده از چهار پردازنده در برخی از سرورهای HPE و فراهم شدن امکان تجمیع هسته ها

بهره مندی یکی از مشخصه های مهم رم های به کار رفته در سرور های HP که برخورداری از فناوری تصحیح خطا ECC می‌باشد

برخورداری از قابلیت ارتقا به نسبت رشد سازمان یا کسب و کار (Scalability)

چرا سرور HP محبوب است؟

Why is the HP server so popular

کمپانی HP دارای محصولاتی نظیر سرور، استوریج، رک، سوئیچ و روتر است، اما مهمترین و پرفروش ترین محصول این شرکت سرور HP می‌باشد. سرور اچ پی به همراه مجموعه‌ای از تجهیزات و نرم افزارهای مختلف است که برای مدیریت، ذخیره سازی اطلاعات و سایر قابلیت های مورد نیاز سازمان ها و سایر محیط های کاری مورد استفاده قرار می گیرد. امنیت سرور HP از مواردی است که محبوبیت این سرور را در ایران بیشتر کرده تا خریداران تمایل بیشتری به خرید سرور HPE داشته باشند. HP برای امنیت سرورهای خود از قابلیت Silicon Root of Trust استفاده می کند.

پشتیبانی از انواع پردازنده های شرکت Intel نیز یکی از ویژگی های مهم سرور اچ پی می‌باشد. می توانند از پردازنده هایی با 4 تا 28 هسته پشتیبانی کنند. این قابلیت می تواند یکی از دلایل بسیار مهم جهت خرید سرور HPE باشد. شما می‌توانید سرور hp مورد نیاز خود را از شرکت پردازش رایان پژواک، واردکننده سرور در ایران، تهیه نمایید. از مهمترین دلایل محبوبیت و ویژگی های سرور اچ پی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

سرور hp
1.

برخورداری از طراحی منحصر به فرد : طوری طراحی شده اند که حداکثر کارایی و اطمینان را برای جلوگیری از Down Time ( از سرویس خارج )  شدن ارائه کنند .

2.

قابلیت تست شدن : کاربران می توانند سرورها و تجهیزات جانبی آنها را به منظور بررسی خطاها و اختلالات احتمالی مورد آزمایش قرار دهند.

3.

ارائه محصولات منطبق بر نیاز کاربران : این کمپانی همواره سعی می کند تا با توجه به نیاز کاربران و پیشرفت در دنیای تکنولوژی محصولات جدیدی را به بازار عرضه کند.

قیمت سرور HP چطور تعیین می‌شود؟

اگر میخواهید بدانید که چطور قیمت سرور HP تعیین می‌شود در ادامه همراه ما باشید. قیمت سرور HP توسط چند عامل مختلف تعیین می‌شود. در زیر به برخی از عوامل تأثیرگذار بر قیمت سرورهای اچ پی اشاره می‌کنم.

  1. سطح قدرت و عملکرد: قدرت و عملکرد سرور، از جمله پردازنده، حافظه، ظرفیت ذخیره‌سازی و قابلیت‌های شبکه، می‌تواند تأثیر زیادی در قیمت سرور اچ پی داشته باشد. سرورهایی با پردازنده‌های قوی‌تر، حافظه بیشتر و ظرفیت ذخیره‌سازی بیشتر معمولا قیمت بالاتری دارند.
  2. نوع و تعداد قطعات سخت افزاری: سرور HP به صورت سفارشی ساخته می‌شوند و می‌توانید قطعات سخت افزاری مورد نیاز خود را انتخاب کنید. بسته به نوع و تعداد قطعات سخت افزاری که شما انتخاب می‌کنید، قیمت سرور HP تغییر خواهد کرد. قطعات سخت‌افزاری مانند CPU سرور، حافظه، درایو‌های ذخیره‌سازی و کارت شبکه همگی به قیمت نهایی می‌افزایند.
  3. امکانات و قابلیت‌های خاص: سرور اچ پی ممکن است قابلیت‌ها و امکانات خاصی را داشته باشند مانند رمزنگاری داده‌ها، امنیت بالا، پشتیبانی از تعداد کاربر بیشتر، قابلیت هماهنگی با سیستم‌های مجاور و غیره. این امکانات خاص می‌توانند به قیمت سرور اچ پی افزوده شوند.
  4. خدمات پس از فروش: بسته به سطح خدمات پس از فروش و پشتیبانی که شما انتخاب می‌کنید، هزینه‌ها ممکن است متفاوت باشند. سرویس‌هایی مانند گارانتی تعمیر، بروزرسانی‌های نرم افزاری و پشتیبانی فنی ممکن است هزینه‌های اضافی را به قیمت سرور hp اضافه کنند.
  5. کیفیت کالا: قیمت سرور HPE ممکن است در بازارها یا بین تامین کنندگان مختلف، متفاوت باشد. این تفاوت قیمت به کالایی که هر فروشنده تامین می‌کند مربوط می‌شود. نو، کارکرده و یا ریفر بودن سرور اچ پی و قطعات داخلی آن عامل اصلی تفاوت قیمت سرور اچ پی است.

بنابراین، قیمت نهایی سرور HP به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای دقت بیشتر در مورد قیمت گذاری، توصیه می‌شود با واردکننده سرور HP تماس بگیرید تا قیمت محصولات را به طور تخصصی بررسی کنید. شرکت پردازش رایان پژواک تمامی محصولات خود را به گارانتی ثبت شده رسمی عرضه می‌کند.

قیمت سرور HP
هنگام خرید سرور HP به تجهیزات جانبی توجه کنید !

باید گفت سرور HP از دو سری تجهیزات تشکیل شده است. که سری اول شامل تجهیزاتی است که هنگام خرید به سرور متصل می شوند که از جمله آن ها می توان به شاسی سرور ، مادربورد ، باطری ، کنترلر ، فن و هیت سینک و منبع تغذیه اشاره کرد.

سری دوم شامل تجهیزاتی است که به سرور متصل نمی شوند و باید آنها را بر اساس نیاز جداگانه خرید که از جمله این تجهیزات هارد دیسک ، ریل کیت ، رم و CPU می‌باشد. این تجهیزات جانبی می‌توانند تأثیر زیادی بر قیمت سرور داشته باشند و همچنین باعث بهبود عملکرد سرور هم می‌شوند.

روش‌های خرید سرور HP

در اینجا راه های خرید سرور HP در سایت شرکت پردازش رایان پژواک را برای شما همراهان گرامی بیان میکنیم. مهم است که در هنگام خرید سرور اچ پی، با تأمین کننده معتبر و مطمئن همکاری کنید و از اصالت و اعتبار محصولات اطمینان حاصل کنید. همچنین قبل از خرید با مقایسه جزئیات فنی و کیفیت کالا بهترین گزینه را انتخاب کنید. برای خرید سرور hp، می‌توانید از راه‌های زیر استفاده کنید:

پشتیبان استعلام قیمت سرور اچ پی و کانفیگ سرور

تماس با کارشناسان فروش

از طریق تماس با نمایندگان و کارشناسان فروش رایان پژواک راهنمایی کاملی در زمینه خرید سرور HP خود دریافت کنید. کارشناسان می‌توانند شما را در انتخاب مدل مناسب و سفارش سرور به صورت تلفنی کمک کنند و قیمت نهایی را تعیین کنند. برای این منظور با شماره تلفن 021-41308000 داخلی 218-219 تماس حاصل نمایید.

سفارش آنلاین

شما می‌توانید به فروشگاه آنلاین سایت رایان پژواک مراجعه کنید و سرور مورد نظر را به صورت آنلاین سفارش دهید. این روش به شما امکان می‌دهد مدل دقیق، قطعات سفارشی و سایر جزئیات را انتخاب کنید و خرید سرور اچ پی خود را به آسانی انجام دهید.

استعلام قیمت سرور

برای خرید سرور HPE می‌توانید کانفیگ مورد نظر خود را در صفحه استعلام قیمت سرور hp ثبت کنید. سپس با مشاوره کارشناسان، می‌توانید نیازها و الزامات سازمان خود را مشخص کرده و سرور مناسب را انتخاب کنید.

تکنولوژی های سرور HPE نسل 11

سرور HPE نسل 11 از فناوری 5 نانومتری پردازشگرهای نسل چهار Intel Xeon Scalable و AMD EPYC تا 60 هسته پشتیبانی می‌کند. این سرورها تا 16 عدد ماژول مموری DIMM برای هر پردازنده بهره می‌برند که با کمک حافظه DDR5 تا سرعت 4800MT/s، پهنای باند و عملکرد بالاتر و مصرف انرژی کمتری را ارائه می‌دهد. همچنین، سرور HPE Gen11 سرعت انتقال داده و شبکه بالایی را با استفاده از اسلات های PCIe Gen5 و شیارهای OCP3.0 در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

نرم افزار مدیریت سرور HPE Integrated Lights-Out 6 (iLO 6) در این سرورها گنجانده شده است که به شما امکان می‌دهد حتی از راه دور سرورهای HPE ProLiant Gen11 خود را به صورت امن پیکربندی، نظارت و به روزرسانی کنید.

سرور HPE G11
تکنولوژی سرور HPE Gen11

سرور HP نسل 11 از گزینه های روشن شدن یا بوت NVMe M.2 با قابلیت پشتیبانی از RAID1 بهره می‌برند. این سرور ها از 100% درایو‌های NVMe نسل نهم (Gen9) پشتیبانی می‌کنند. نسل 11 سرور HPE از فرم فکتور جدید EDSFF E3.S NVMe1 پشتیبانی می‌کند تا امکان استفاده از سیستم های ذخیره سازی با چگالی بالاتر، بهینه سازی خطوط PCIe از CPU و عملکرد بسیار بالا از حافظه‌های SSD فراهم شود.

 

سرور Gen11 اچ پی تا 8 پردازنده‌ی گرافیکی سینگل واید (SW) یا 3 پردازنده‌ی گرافیکی دبل واید (DW) را برای افزایش سرعت بارهای کاری گرافیکی پشتیبانی می‌کند. سرور اچ پی G11 از تکنولوژی HPE InfoSight که یک پلتفرم تحلیل داده هوش مصنوعی (AI) است پشتیبانی می‌کند. این ابزار به صورت خودکار عملکرد زیر ساخت های IT شما را مانیتور و تحلیل می‌کند. با استفاده از این داده‌ها، شما می‌توانید تا بهینه سازی‌های لازم را در محیط های کاری خود انجام دهید.

تکنولوژی های سرور HPE نسل 10

در سرور HPE نسل 10 با استفاده از تکنولوژی HPE Trusted Supply Chain می‌توانید از اپلیکیشن ها و اطلاعات قبل از ساخت سرور خود محفاظت کنید. این سرور ها از نسل دوم پردازنده‌های Intel Xeon Scalable پشتیبانی می‌کنند. سرور G10 اچ پی تا 7 پردازنده‌ی گرافیکی سینگل واید مدل NVIDIA Tesla T4 یا Xilinx Alveo U50 برای افزایش سرعت کار گرافیکی در فرم فکتور 2U پشتیبانی می‌کند.  این مدل سرورها با برنامه انتخاب شبکه‌بندی (Networking Choice) امکان انعطاف بیشتری در انتخاب شبکه بندی اصلی را فراهم می‌کنند.

سرور اچ پی نسل 11 از حافظه های Intel Optane Persistent پشتیبانی می‌کند. این تکنولوژی از ترکیب حافظه‌های DRAM و فلش Intel Optane 3D XPoint بهره می‌برد و سرعت دسترسی به دیتا را بهبود می‌بخشد. از ویژگی‌های اصلی آن می‌توان به پایداری بالا در صورت قطع برق، افزایش ظرفیت حافظه در سرور HP و دیگر سیستم‌ها، سازگاری با سیستم‌های موجود و بهبود عملکرد برنامه ها اشاره کرد. این تکنولوژی مخصوصا در کاربردهایی که نیاز به حافظه با پایداری و سرعت بالا نیاز است، بسیار مفید واقع می‌شود.

Intelligent System Tuning یک تکنولوژی هوش مصنوعی به کار رفته در سرور HP G10 است که با استفاده از الگوریتم‌ها و روش‌های خودکار، بهبود عملکرد سیستم‌ها را بهبود می‌دهد. این تکنولوژی با اتوماسیون و تطبیق پذیری، پارامترها و تنظیمات را بهینه می‌کند تا کارایی و دقت سرور بهبود یابد. این تکنولوژی به طور مداوم عملکرد سرورها را مرور کرده و تغییرات مورد نیاز را برای بهبود کارایی و دقت اعمال می‌کند. این باعث می‌شود که سرور ها در طول زمان توانایی بهتری داشته باشند.

سرور HP G10
تکنولوژی سرور HPE G10

تکنولوژی Silicon Root of Trust یک رویکرد امنیتی است که در سرور HPE نسل 10 استفاده می‌شود. هدف این تکنولوژی ایجاد لایه امنیت در سطح سخت افزار است. با استفاده از روش های رمزنگاری و امضای دیجیتالی، Silicon Root of Trust در سرور اچ پی هویت اجزا سخت افزاری و نرم افزاری را تایید کرده و محیط اجرایی امنی برای اجرای برنامه ها فراهم می‌کند. همچنین، این تکنولوژی در مدیریت کلیدهای رمزنگاری نقش بسیار مهمی دارد. استفاده از Silicon Root of Trust امنیت سرور hp را افزایش می‌دهد و در مقابل حملات امنیتی مقاومت بهتری ارائه می‌کند.

اسلات PCIe 3.0 یک استاندارد اتصال ارتباطی در سرورهای Gen10 شرکت اچ پی ای است. این استاندارد ارتباطی سرعت بیشتری نسبت به نسخه‌های قدیمی تر PCIe ارائه می‌دهد و قابلیت نصب کارت‌های گرافیکی، کارت‌های شبکه و قطعات سخت‌افزاری دیگر را فراهم می‌کند. همچنین، اسلات‌های PCIe 3.0 با نسخه‌های پیشین سازگاری دارند و امکان نصب و جدا کردن کارت‌ها در حالت روشن (Hot-Plug) را فراهم می‌کنند.

HPE iLO 5 یک تکنولوژی مدیریت از راه دور برای سرور اچ پی G10 است که به مدیران امکان مدیریت و کنترل از راه دور سرورها را می‌دهد. این تکنولوژی با امکاناتی همچون نظارت بر سرور، دسترسی به محیط کنسول گرافیکی و راه‌اندازی مجدد سرور در عین امنیت بالا، اصلی ترین برنامه مدیریت سرور HPE است.

تیزر معرفی سرور اچ پی

HP Server Introduction Teaser

قیمت رقابتی سرور HP در بازار و ارزش بالای خرید

اعلام خرابی های احتمالی و جلوگیری از دست رفتن ناگهانی دیتا توسط امکاناتی نظیر کنترل کننده هوشمند Array

بهره گیری از سیستم خنک کننده پیشرفته و در نتیجه توان تحمل بار کاری زیاد ( High Work Load )

آموزش استفاده از سرور های HPE به مشتریان توسط شرکت سازنده

و …

سرور ایستاده ام ال (ML Proliant Server)سرور تیغه ای بلید (BL Proliant Server)سرور رکمونت دی ال (DL Proliant Server)سرور ورک استیشن (Workstation server)

برخورداری از طراحی منحصر به فرد

قابلیت تست شدن

ارائه محصولات منطبق بر نیاز کاربران

سرورهای HPE DL380 G10 و HPE DL360 G10 جزو پرفروش ترین ها محسوب می‌شوند. همچنین مدل‌های DL380 G9 و DL380 G8 در رده های بعدی قرار دارند.

میانگین امتیاز 36 نفر به این نوشته 4.8 از 5 است.
فیلتر محصولات
نسل سرور
نسل سرور
سری سرور
خانواده سرور
فرم فکتور سرور
فیلتر فرم فکتور سرور
نمایش موجود در انبار

ورود

ورود شما به معنای پذیرش شرایط استفاده از خدمات و سیاست حفظ حریم خصوصی رایان پژواک است.

دریافت مشاوره رایگان
شما می‌توانید با کارشناسان ما جهت دریافت مشاوره رایگان درباره‌ی سرورهای HPE در تماس باشید
داخلی 218 - 219 - 220
با من تماس بگیرید:
ضمن عرض تبریک سال نو، به اطلاع می‌رساند تا تاریخ ۱۳ فروردین امکان ثبت سفارش تنها در جشنواره نوروزی وجود دارد.
با موفقیت وارد شدید
در حال انتقال ...