اس اس دی اچ پی

HP SSD

شرکت HPE از اصلی ترین شرکتهای فعال در زمینه طراحی، تولید و عرضه انواع سرور Server، استوریج Storage و تجهیزات شبکه است. در سال ۲۰۱۵ با هدف نوآوری و پیشرفت سریعتر از طریق کوچک سازی و تقسیم فعالیت های کمپانی، HP به چند بخش که دارای استقلال مالی و مدیریتی نیز هستند، تاسیس گردید تا بتواند کاهش سهم فروش شرکت HP در بازارهایی مثل کامپیوترهای شخصی و چاپگرها را نیز جبران کند.

اس اس دی اچ پی S700 PRO

اس اس دی اچ پی S700

اس اس دی اینترپرایز

تکنولوژی بالا با قابلیت به روز رسانی بسته به نیاز کاربران در کنار مقرون به صرفه بودن باعث شده تا محصولات کمپانی HPE نسبت به رقبای دیگر از مقبولیت بیشتری نزد کاربران برخوردار باشد. برای مثال قیمت سرور اچ پی بسته به تکنولوژی و کارایی نسبت به مدلهای مشابه شرکتهای رقیب مناسب تر بوده که می توان به مدل HPE ProLiant DL380 به عنوان یکی از این محصولات اشاره کرد. HP SSD آخرین راه حل برای فناوری ذخیره سازی است و نسبت به هارد دیسک های سنتی مزایای قابل توجهی دارد.

درایوهای حالت جامد می توانند عملکرد کل سیستم شما را بهبود بخشند، ارائه عملکرد برتر، زمان بهبود یافته شروع،  بار سریعتر برنامه، عمر باتری طولانی تر و قابلیت اطمینان بهتر سیستم. به عنوان رهبر صنعت کامپیوتر، تضمین کیفیت HP SSD در مرحله طراحی R&D شروع می شود و در کل مراحل تولید ادامه می یابد.

فناوری SSD در ساخت حافظه های فلش هم کاربرد دارد و به همین دلیل برخی از افراد SSD ها را که یکی از قطعات مهم سرور یا کامپیوتر به شمار می رود حافظه های فلش یا EPP Rom می نامند. حافظه اس اس دی سرور و یا کامپیوتر همانند هارد های HDD بوده و دارای رابط های SAS و SATA می باشد.

هارد دیسک های حالت جامد یا همان حافظه اس اس دی اچ پی HP SSD به حافظه هایی گفته می شوند که در آن ها از هیچ قطعه ی متحرکی استفاده نشده باشد، در ساخت آن ها از حافظه های مبتنی بر فلش یا SD Ram ها استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

ورود شما به معنای پذیرش شرایط استفاده از خدمات و سیاست حفظ حریم خصوصی رایان پژواک است.

دریافت مشاوره رایگان
شما می‌توانید با کارشناسان ما جهت دریافت مشاوره رایگان درباره‌ی سرورهای HPE در تماس باشید
داخلی 218 - 219 - 220
با من تماس بگیرید:
با موفقیت وارد شدید
در حال انتقال ...