سوالات متداول

سوالات متداول رایان پژواک

کاربرانی که در مورد یک مطلب خاص دارای سوالاتی می باشند که کمک می کند تا به صورت کلی با تمام سوالات مطرح شده در آن زمینه آشنا و به پاسخ های داده شده به هریک از آنها دسترسی داشته باشد.

امروزه F.A.Q ها یا همان پرسش و پاسخ های متداول، شامل مباحثی متفاوتی اعم از سرور های  مختلف  یا حتی راهنمایی در زمینه تعمیرات قطعات می باشند. 

شرکت ها  اغلب قبل از آن که کاربران سوالات خود را مطرح نمایند آنها را به پرسش و پاسخ متداول ارجاع می دهند تا  مراجعه کنندگان با سرعت بیشتری به پاسخ سوالات خود برسند .

شما عزیزان میتوانید در صورت ناموجود بودن سوالتان در پرسش های زیر در فرم پایین سوالات خود را مطرح کنید تا در کمترین زمان ممکن متخصصان ما پاسخگوی شما عزیزان باشند :

سوالات متداول

ارسال محصولات از سه طریق زیر انجام می‌شود:

  • پیک: این روش تنها برای مناطق 22 گانه تهران قابل استفاده است که هزینه ارسال در زمان تحویل کالا از شما دریافت می‌شود.
  • پست: این روش برای کل کشور قابل استفاده است. هزینه ارسال بصورت آنلاین محاسبه می‌شود که علاوه بر آن شامل هزینه بسته بندی نیز می‌باشد.
  • تیپاکس: این روش برای خریدهای کمتر از 5 میلیون تومان علاوه بر پس کرایه بودن، شامل هزینه شهری ارسال کالا تا تیپاکس نیز می‌شود. برای خریدهای بیش از 5 میلیون تومان هزینه شهری دریافت نمی‌شود و تنها هزینه ارسال تیپاکس بصورت پس کرایه خواهد بود. توجه داشته باشید که بسته بندی در این روش رایگان است.

ارسال محصولات تنها در روزهای کاری انجام خواهد شد.

برای این منظور بلافاصله با بخش گارانتی تماس بگیرید و مشکل را بازگو کنید. در صورتی که کالا در فرایند ارسال آسیب دیده باشد، شرکت پردازش رایان پژواک مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت.

می‌توانید با مراجعه به سایت و ورود به بخش مشخصات فنی کالا، از کلیه جزئیات محصول مورد نظر خود اطلاع حاصل کنید .

خیر پشتیبانی فقط به قطعات عرضه شده از شرکت پردازش رایان پژواک است.

باید با شماره تلفن ۴۱۳۰۸۰۰۰-۰۲۱ داخلی 218-219 تماس حاصل نمائید.

با استفاده از شماره موبایل خود به راحتی میتوانید در سایت عضو شوید.

خیر ، درحال حاضر این امکان وجود ندارد. اما در صورتی که مشتری وفادار ما باشید، می‌توانید با بخش مالی هماهنگی های لازم را انحام دهید.

خیر ، در حال حاضر این قابلیت برای مشتریان ارائه نشده است .

ورود

ورود شما به معنای پذیرش شرایط استفاده از خدمات و سیاست حفظ حریم خصوصی رایان پژواک است.

درخواست شما با موفقیت ثبت شد
در صورت نیاز با شما تماس خواهیم گرفت.
دریافت مشاوره رایگان
شما می‌توانید با کارشناسان ما جهت دریافت مشاوره رایگان درباره‌ی سرورهای HPE در تماس باشید
داخلی 218 - 219 - 220
با من تماس بگیرید:
ضمن عرض تبریک سال نو، به اطلاع می‌رساند تا تاریخ ۱۳ فروردین امکان ثبت سفارش تنها در جشنواره نوروزی وجود دارد.
با موفقیت وارد شدید
در حال انتقال ...