سرور اچ پی ایستاده ام ال

HPE ProLiant ML Server

سرور های اچ پی سری HPE ProLiant ML SERVERS

سرورهای اچ پی ایستاده ML ، به رده‌ی سرورهای ایستاده HP تعلق دارند. سرور های استاده ام‌ال جزو سرورهای قدرتمند محسوب می‌شوند که قابلیت ارتقا نیز دارند. سرور های پرولیانت ML در سه سری 100، 300 و 500 تولید می‌شوند. این سرورها می‌توانند جایگزینی مناسب برای کامپیوتر شخصی شما باشند. زیرا به راحتی با می‌توانند نرم افزارهای خاص را با سرعتی مناسب پردازش کنند، در عین اینکه هزینه‌ی کمتری برای آن میپردازید. از بین تمامی سرور های اچ پی، سرور ML هزینه‌ای کمتر نسبت به دیگر مدل‌ها دارد.

به عنوان مثال شما می‌توانید برای حسابداری یک داروخانه، از این سرور استفاده نمایید و از سرعت و امنیت بالای آن بهره‌مند شوید، در عین حال هزینه پایینی پرداخت کنید. اگر به دنبال شبکه‌ای پایدار هستید، سرور ML برای شما مناسب است.

نمی‌توان گفت سرور ML اچ پی در کارایی چیزی کمتر از سری های DL دارند و حتی در حد سری های DL نیز بتوان چنین کانفیگی را پیاده سازی کرد، اما بهترین مزیت این سری ها عدم وابستگی آن‌ها به رک بوده و میتوانید در شرکت های معمولی و کوچک استفاده نمایید. البته در صورت نیاز می‌توان این سرورها را داخل رک قرار داد.

سرورهایی که به حالت Tower یا ایستاده هستند به سرورهای ML یا Modular Line معروف می‌باشند و ظاهری شبیه به کیس کامپیوترهای معمولی دارند. اصلی‌ترین ویژگی سرورهای ML عدم وابستگی آن‌ها به فضای رک برای راه‌اندازی است.

سرورهای Tower در عین قدرتمند بودن جزء سرورهای مقـرون بـه صــرفه نیز به شمار می‌روند و برای پیاده‌سازی در محیط‌های کوچک و یا جهت استفاده در شبکه‌هایی که برای به اشتراک‌گذاری منابع در بین کاربران، می‌خواهند هزینه‌های کمتری را صرف کنند مناسب هستند. سرورهای ML جایگزین بسیار قوی برای کامپیوترهای شخصی خواهند بود.

سرورهای ML در مدل‌های ML10، ML30، ML110، ML150 و ML350 طراحی و به بازار عرضه شده‌اند. در میان مزیت‌های این سرورها می‌توان علاوه بر عدم نیاز به رک و اتاق سرور، به عدم نیاز به صرف هزینه‌های جانبی بالا نیز اشاره نمود.

ورود

ورود شما به معنای پذیرش شرایط استفاده از خدمات و سیاست حفظ حریم خصوصی رایان پژواک است.

دریافت مشاوره رایگان
شما می‌توانید با کارشناسان ما جهت دریافت مشاوره رایگان درباره‌ی سرورهای HPE در تماس باشید
داخلی 218 - 219 - 220
با من تماس بگیرید:
ضمن عرض تبریک سال نو، به اطلاع می‌رساند تا تاریخ ۱۳ فروردین امکان ثبت سفارش تنها در جشنواره نوروزی وجود دارد.
با موفقیت وارد شدید
در حال انتقال ...