میانگین امتیاز 3 نفر به این نوشته 4.7 از 5 است.

افزایش عملکرد، افزایش توان عملیاتی داده، کاهش زمان پاسخ تراکنش با حافظه که بطور یکپارچه با سرورهای HPE ادغام شده است. رم  اچ پی در محیطهای عملیاتی شدید برای اطمینان از قابلیت اطمینان و حداکثر زمان آپ تایم ، مورد آزمایش قرار گرفته اند.رم ها برای بهره وری انرژی طراحی شده اند و میزان برق مصرفی و هزینه های عملیاتی سرور را کاهش می دهند. تفاوت رم سرور اچ پی با دیگر برند ها 

ویژگی بعدی ویژگی HPE Integrated Lights است. این ویژگی سیستم مدیریت از راه دور را فراهم می کند. عملکرد آن باعث می شود به پیام ها و پیغام خطاهای مربوط به مشکلات حافظه، سریعا دسترسی داشته باشیم. دسترسی سریع به ما کمک می کند در اسرع وقت به حل مشکلات بپردازیم تا مشکل بزرگتری ایجاد نشود.

انتخاب رم مناسب عملکرد و بازده سریع تر در سرور شماست. در سرور ها بدلیل استفاده طولانی مدت از حافظه‌های رم سرور ECC REGISTERED استفاده می‌شود که داده‌ها را از اولین بیت بررسی می‌کند و آن را پایدار نگه داشته و در صورت بروز خطا آن را تصحیح می‌کند . رم های سرور توسط کمپانی‌های سازنده آن مانند micron ، samsung و skhynix ساخته می‌شوند و برای تشخیص اصالت رم سرور قابلیت‌هایی وجود دارد که می‌توانید جهت بررسی اصالت آنها به پرونده بررسی هارد و رم اورجینال محصولات HPE رجوع کنید.