خدمات و پشتیبانی رایان پژواک

خدمات و پشتیبانی رایان پژواک​

شرکت رایان پژواک با توجه زیاد به نیازهای مشتریان ، برنامه‌ریزی برای پاسخ‌گویی سریع و تخصصی به مخاطبان خود و پیدا کردن نیاز های مشتریان خود موجب شده تا رضایت و خوشنودی کاربران افزایش یابد. به همین دلیل است که این مجموعه با اراده ای قوی و تیمی متخصص با در سر داشتن اهدافی بزرگ و به روز آماده هر گونه مشاوره و راهنمایی کاربران عزیز در زمینه فروش انواع سرور و تجهیزات و قطعات سرور همچنین فروش اس اس دی سامسونگ ، هارد سیگیت ، میپردازد . همچنین با ارائه گارانتی یکساله کلیه محصولات خیال تمامی کاربران را راحت نموده ایم تا به راحتی از کالا ها استفاده نمایند و در صورت مشکل فنی از گارانتی نیز استفاده کنند.

شرایط گارانتی خدمات و پشتیبانی

  • ما تمامی ایراداتی که ناشی از نقص فرآیند تولید و نقص در عملکرد دستگاه باشد را گارانتی می کنیم.
  • کلیه محصولات ما به جز مواد مصرفی ها شامل ۱۲ ماه گارانتی استاندارد شرکت پردازش رایان پژواک هستند.
  • در صورت خرید پک های گارانتی مدت زمان گارانتی قابل افزایش می باشد.
  • در صورتیکه خرابی دستگاه ناشی از عوامل بیرونی مانند: نوسانات برق ، نفوذ مایعات ، آتش سوزی ، سقوط و وارد آمدن ضربه ، استفاده نادرست ازدستگاه ، تخریب عمدی ، سرویس و تعمیرات توسط اشخاص غیر مجاز و استفاده از لوازم مصرفی نامرغوب و غیر استاندارد و هرگونه ایراد فیزیکی باشد ضمانتنامه از درجه اعتبار ساقط خواهد بود.
  • استفاده از محصولات رایان پژواک در جهت استخراج رمز ارز و ماینینگ ، کالا را از شرایط گارانتی خارج می‌نماید .
  • ایجاد خرابی در محصول خریداری شده از طریق نوسانات برقی ، گارانتی کالا را باطل می‌سازد .
  1. در حفظ کارت ضمانتنامه دقت فرمایید، زیرا المثنی صادر نمی گردد.
  2. هزینه های حمل دستگاه به تعمیرگاه های مجاز شرکت بعهده خریدار می باشد.
  3. دریافت کارت گارانتی به منزله پذیرش شرایط ضمانتنامه از طرف خریدار می باشد.
  4. ارائه کارت ضمانتنامه جهت رفع عیب دستگاه الزامی است، در غیر این صورت هزینه تعمیرات و لوازم یدکی نقداً دریافت میگردد.
  5.  ضمانتنامه فقط با برچسب هولوگرام و یا نشانهای شرکت دارای ارزش قانونی می باشد، درصورت مخدوش شدن و یا عدم وجود هولوگرام این کارت فاقد اعتبار می باشد.
  6. چنانچه پلمپ دستگاه باز شده باشد و یا شماره سریال ضمانتنامه یا دستگاه مخدوش و یا با یکدیگر مطابقت نداشته باشد، ضمانتنامه از درجه اعتبار ساقط است.
  7. خدمات تعمیر و رفع اشکال دوران ضمانت حتی المقدور در داخل کشور توسط کارشناسان شرکت پردازش رایان پژواک یا مراکز ذیصلاح انجام میگردد.
  8. چنانچه انجام این خدمات در داخل کشور میسر نباشد، به صلاحدید شرکت پردازش رایان پژواک، دستگاه به نزدیکترین مرکز ارائه خدمات ضمانت در خارج از کشور منتقل و یا در صورت لزوم به کشور مبدا انتقال می یابد، که در این موارد انجام خدمات ضمانت بین دو هفته تا دو ماه به طول خواهد انجامید.
  9. هزینه های ارسال و بازگشت و پی گیری مراحل انجام کار با شرکت پردازش رایان پژواک است،ولی هزینه تغییراتی که به تشخیص شرکت سازنده از شمول ضمانت خارج می باشد از خریدار نقداً دریافت می گردید.
  1. مخدوش یا فک شدن سریال، هولوگرام یا پلمپ دستگاه
  2. کلیه صدمات فیزیکی شامل ضربه، شکستگی، له شدگی، خراشیدگی، نوسانات برق، ریختن مایعات، اقدام به تعمیر توسط افراد غیر مجاز، نصب غیر صحیح لوازم جانبی، آتش سوزی، گرد و خاک و حوادث طبیعی
  3.  هر گونه آسیب ظاهری نظیر سوختگی قطعات روی برد، تاب برداشتگی کالا، زنگ زدگی، اکسیده شدن
  4.  عدم استفاده از برق مناسب و بدون نوسان
  5. عدم وجود ارت مناسب  و یا عدم اتصال ارت به پریزی که دستگاه به آن متصل است.
  6. متعادل نبودن دمای اتاق سرور  بیشتر از ۱۸ درجه سانتیگراد
  7. استفاده از محصولات رایان پژواک در جهت استخراج رمز ارز و ماینینگ ، کالا را از شرایط گارانتی خارج می‌نماید .
  8. ایجاد خرابی در محصول خریداری شده از طریق نوسانات برقی ، گارانتی کالا را باطل می‌سازد .
  1. ارائه ۱ سال ضمانت استاندارد به همراه ارائه کارت گارانتی معتبر
  2. جبران خسارت خاصی که خارج از تعهدات گارانتی استاندارد باشد، برای سال اول
  3. امکان کنترل اعتبار گارانتی از طریق وب سایت پردازش رایان پژواک و سامانه پیام کوتاه
  4. ارایه سرور با قطعات اصلی (اورجینال) و در صورت نیاز ارایه مدرک مدقن جهت اثبات
  5. ارایه خدمات پشتیبانی سریع و دقیق
  6. اعزام کارشناس در صورت نیاز
  7. ارایه خدمات پس از فروش با طول مدت استاندارد و ۱ سال تضمین تامین قطعات یدکی
  8. ارایه دستگاه جایگزین به صورت امانت در صورتی که تامین قطعه یدکی جهت دستگاه تحت تعمیر و در شرایط گارانتی با اختلاف زمانی روبرو باشد.