رم سرور اچ پی ای مدل HPE 16GB (1x16GB) Dual Rank x4 PC3L-12800R (DDR3-1600)   پارت نامبر ۷۱۳۹۸۵-B21:

رم RAM، حافظه ای قابل خواندن و نوشتن است که بر پایه فلش Flash طراحی شده اند و وظیفه حفظ داده و اطلاعات را به صورت یکپارچه بر عهده دارد و آن ها را به سی پی یو یا پردازنده، جهت پردازش انتقال می دهد. در واقع رم ها اطلاعات و داده های مورد نیاز پردازنده را در خود ذخیره کرده و در صورت نیاز آنها در اختیار پردازنده قرار می دهد. داده ها در خازن موجود در حافظه رم ذخیره می شوند. اطلاعات موجود در رم ها با قطعی برق از بین می رود. خازن ها با استفاده از کنترلر حافظه (به صورت انرژی) دشارژ می شوند. شارژ بودن خازن با بیت ۱ و عدم شارژ آن با بیت ۰ مشخص می شود.

رم یکی از قطعاتی است که همواره از اهمیت بالایی در سرورها برخوردار است و میزان ظرفیت آن در سرعت عملکرد پردازنده بسیار تاثیرگذار است. رم سرور اچ پی با پارت نامبر ۷۱۳۹۸۵-B21، دارای ظرفیتی برابر با ۱۶ گیگابایت ، سرعتی برابر ۱۶۰۰ مگاهرتز و تعداد ۲۴۰ پین بوده و از قابلیت خواندن و نوشتن و تکنولوژی DDR3 SD RAM بهره برده است. این رم برای ذخیره سازی موقت اطلاعاتی که جهت اجراشدن برنامه ها نیاز است مورد استفاده قرار می گیرد. رم سرور اچ پی ای با استفاده از کد اصلاح خطا ECC می تواند صحت اطلاعات و داده ها را از همان ابتدا حفظ کند و باعث می شود هیچ گونه داده ای در طول پردازش اتلاف نگردد.

مشخصات فنی در رم سرور HPE 16GB (1x16GB) Dual Rank x4 PC3L-12800R (DDR3-1600):

برند: اچ پی ای

پارت نامبر: ۷۱۳۹۸۵-B21

Spare Part: 715284-001

Assembly Part: 713756-081

RANK: Dual Rank

سرعت: ۱۶۰۰MHz

ظرفیت: ۱۶GB

نوع حافظه: Memory Module

تعداد پین: ۲۴۰-pin

تعداد ماژول: ۱ x 16 GB

مدل سرور:G7  HP ProLiant

تکنولوژی: DDR3 SD RAM

روش اصلاح خطا: ECC

نسل: DDR3

جهت مشاوره، خرید انواع رم و انواع قطعات سروری با کادر فروش شرکت پردازش رایان پژواک با شماره ۴۱۳۰۸۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایید.