HP بر روی تضمین این موضوع متمرکز است که سرور HP ProLiant آنچه را برآورده کند که نیاز دارید و از یک رهبر صنعتی انتظار دارید. در مواردی که حجم کاری شما در حول محور داده‌های بزرگ، داده‌های ابری، مجازی‌سازی یا برنامه‌های کاربردی اصلی می‍چرخد، سرورهای ProLiant مناسبترین سرورها متناسب با حجم کاری و بودجه مناسب را ارائه می‌دهد. جدیدترین مدل‌های اضافه شده به ProLiant، سرورهای نسل نهم HP ProLiant است. سرورهای نسل نهم ProLiant همچنان به ارائه چشم‌اندازی در زمینه ارائه فناوری و محاسبات پیشرو در صنعت و پیشرفت تکنولوژی برای دگرگونی کسب‌و‌کار شما ادامه می‌دهد.

معرفی نسل نه سرور اچ پی 

برای فراهم کردن راه‌حل بهینه از نظر هزینه برای حجم کاری متنوع، HP سرورهای نسل نهم ProLiant را برای رفع نیازهای کلیدی مشتری طراحی کرده است، از جمله:

کاهش هزینه‌های فناوری اطلاعات از طریق افزایش ظرفیت محاسباتی و ذخیره‌سازی، کارآمدتر از قبل شده است. سرورهای نسل نهم با ارائه پیشنهادات انعطاف‌پذیر برای سرورها، ذخیره‌‌سازی، شبکه‌بندی، گزینه‌هایی برای برق مصرفی و … به شما اجازه می‌دهد تا راه‌حل محاسباتی مناسب برای بهره‌وری بیشتر طراحی کنید.
راه‌اندازی سریعتر، استقرار و نگهداری سیستم با نوآوری‌های جدید در مدیریت توکار و همچنین بر روی پلتفرم‌های مدیریت ابری و بنیادی
افزایش حجم کاری در معماری ProLiant نسل نهم – از جمله پیشرفت‌های چشمگیر در عملکرد پردازنده و حافظه، و همچنین بهینه‌سازی عملکرد ذخیره‌سازی و افزایش کاری شبکه با قابلیت تاخیر کمتر
این ویژگی‌های طراحی سرور نهم ProLiant به شما این امکان را می‌دهند تا چالش‌هایی را که هر روز با آن روبرو هستید، برطرف کنید بدون آنکه قدرت محاسباتی را که حجم کاری شما در محیط IT نیاز دارید، قربانی کنید. در واقع، سرورهای نسل نهم ProLiant برای رویکردهای جدید محاسباتی طراحی و بهینه شده‌اند. آنها عملکرد مطلوب برای حجم کاری مختلف فراهم می‌کنند و از نوآوری‌های فنی برای برآورده کردن الزامات کاری در حال تحول برخوردارند.

چه کسب‌و‌کار شما نیاز به تمرکز روی برنامه‎های کاربردی، مجازی‌سازی، ابری، داده‌های بزرگ داشته باشد، سرورهای نسل نهم ProLiant برای کمک به حرکت به سمت رویکردی جدید برای محاسبات طراحی شده است، که ناکارآمدی فناوری اطلاعات و مراکز داده را با شتاب بخشیدن به ارائه خدمات و بهینه‌سازی عملکرد حجم‌کاری کاهش می‌دهد.

هدف این مقاله کمک به شما در درک تکنولوژیهای جدید و نوآوری‌هایی است که HP در سرورهای نسل نهم ProLiant برای مراکز داده شما فراهم کرده است و راهنمایی‌هایی را برای انتخاب سرورهای مناسب نسل نهم ProLiant با توجه به حجم کاری شما ارائه می‎‌دهد.

نگاهی دقیق‌تر به سرور نسل نهم ProLiant

سرورهای نسل نهم ProLiant فناوری‌های کلیدی را در اختیار شما قرار می‌دهند تا ضمن فراهم کردن سرعت و کارایی موردنیاز شغل شما، به ساده‌سازی کارهای شما کمک کنند. ویژگی‌های کلیدی مربوط به تمام سرورهای نسل نهم ProLiant شامل پیشرفت در همه زیرسیستم‌های اصلی سرور از جمله پردازنده‌های قدرتمند جدید، حافظه هوشمند HP DDR4، ذخیره‌سازی هوشمند، نوآوری در مدیریت سیستم و فناوری‌های جدید شبکه است.

در سرورهای نسل نهم ProLiant، HP به اصلاح فناوری‌ها و ویژگی‌های مهمی که برای اولین بار در نسل هشتم سرورهای ProLiant معرفی کرده بود ادامه داد؛ از جمله: انبوهی از سنسورها، مدیریت پیشرفته انرژی، تامین هوشمند و بسیاری دیگر. برای مرور کوتاه فناوری‌های معرفی شده در سرورهای نسل هشتم ProLiant به مقاله «فناوری‌های نوآورانه در سرورهای نسل هشتم ProLiant” در hp.com/ctg/Manual/c03227849.pdf مراجعه کنید.