هارد اینترپرایز سیگیت

Seagate Hard Enterprise​

شرکت آمریکایی سیگیت ( Seagate )  ، بزرگ‌ترین شرکت در زمینه تولید تجهیزات ذخیره ساز و هارد دیسک در جهان به شمار می‌رود . این شرکت ، انواع مختلفی از هارد دیسک های اینترنال و اکسترنال را به تولید می‌رساند که در نوع خود کارآمدترین و مطمئن‌ترین محسوب می‌شود . شما می‌توانید از طریق مطالعه این صفحه و آشنایی با مدل های مختلف هارد اینترپرایز سیگیت ، بر اساس نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب نمایید . همچنین می‌توانید از طریق تماس با مشاوران پردازش رایان پژواک و دریافت مشاوره رایگان ، از این امر بهره‌مند شوید .

هارد اینترپرایز سیگیت | SEAGATE ENTERPRISE

۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان

قیمت به صرفه
ظرفیت بالا
سرعت بیشتر
تنوع بالا

معرفی انواع هارد اینترپرایز سیگیت

Types of Seagate Enterprise hard drives

هارد سیگیت Ironwolf

یکی دیگر از پرفروش ترین هارد دیسک های شرکت Seagate مدل Iranwolf است. که این مدل در ظرفیت های مختلف ۱، ۲، ۴ و ۸ گیگابایتی موجود است. Seagate IronWolf HDD برای انواع مدل های NAS مورد استفاده قرار می گیرد که شامل محیط های چند RAID هم می شوند.

هارد سیگیت ایرون ولف - segate ironwolf
هارد سیگیت اگزوز - segate exos

هارد سیگیت Exos

اگر قصد خرید هارد دیسک شرکت سیگیت دارید، یکی از بهترین سری تولید آنها مدل Exos است. هارد دیسک سیگیت سری Exos در ظرفیت های متنوعی ارائه شده است. با اطمینان بالا، داده ها را ذخیره می کند بدون اینکه اشکالی در کار رخ دهد. امنیت، حجم بالا و بهترین عملکرد، همه با هم به گونه ای بهینه شدند که هارد دیسک بتواند داده هایی که با حجم بالا نیز هستند را ذخیره کند.

هارد سیگیت Skyhawk​

شرکت Seagate بعد از تولید سری های قبل، نمونه ی دیگری را با عملکرد بالاتر تولید کرده و آن را هارد سیگیت مدل SKYHAWK نام گذاری کرده است. سری SkyHawk، از همان فناوری اولیه موجود در IronWolf ،IronWolf Pro ،Barracuda و Barracuda Pro استفاده میکند، اما برای کارهای نظارتی سنگین به کار می روند

هارد سیگیت اسکای هاوک - segate Skyhawk
IronWolf
SkyHawk
exos
میانگین امتیاز 11 نفر به این نوشته 4.5 از 5 است.

ورود

ورود شما به معنای پذیرش شرایط استفاده از خدمات و سیاست حفظ حریم خصوصی رایان پژواک است.

دریافت مشاوره رایگان
شما می‌توانید با کارشناسان ما جهت دریافت مشاوره رایگان درباره‌ی سرورهای HPE در تماس باشید
داخلی 218 - 219 - 220
با من تماس بگیرید:
ضمن عرض تبریک سال نو، به اطلاع می‌رساند تا تاریخ ۱۳ فروردین امکان ثبت سفارش تنها در جشنواره نوروزی وجود دارد.
با موفقیت وارد شدید
در حال انتقال ...