کارت کنترلر اچ پی ایHPE Smart Array P841/4GB FBWC 12Gb 4-ports Ext SAS Controller  با پارت نامبر 726903-B21

Raid  رید تکنولوژی تجمیع ظرفیت هاردها و یا اس س دی ها جهت ذخیره سازی داده و امنیت اطلاعات جهت حفظ دیتا می باشد. این تکنولوژی با ترکیب کردن چندین هارد، یک واحد منطقی را ایجاد می کند. بین این هارد دیسک های ترکیب شده، داده ها و اطلاعات توزیع می شود.

توسط این تکنولوژی خواندن و نوشتن دیتا به طور هم زمان بر روی هارد دیسک ها صورت می گیرد، بنابراین سرعت نوشتن و عملکرد هارد دیسک ها افزایش خواهد یافت.

کارت کنترلر رید کارتی جهت مدیریت هارد HDD ها و یا SSD هایی است که در یک آرایه ی واحد، ذخیره سازی شده اند. مزیت استفاده از این کارت کنترلرها، محافظت کردن از داده ها و اطلاعات ذخیره شده در زمان پیشامد خرابی است. این کارت کنترلرها کارایی سیستم را بهبود خواهند داد.

عملیات رید در دو نوع سخت افزاری و نرم افزاری صورت می گیرد، رید سخت افزاری در برخی از دستگاه ها به صورت پیش فرض تعبیه شده است و وظیفه مدیریت آرایه ها را برعهده دارد. این نوع از رید کردن، فقط با فرمت های SATA و SCSI قابل پشتیبانی است.

استفاده از رید سخت افزاری هزینه بالایی را در بر می گیرد، اما قابلیت اطمینان بالاتری را نسبت به رید نرم افزاری به سیستم می دهد.

کارت کنترلر اچ پی ای P841/4GB دارای فرم فکتور Plug-in Card می باشد، از 4 پورت و گذرگاه PCIe 3.0 x8 تشکیل شده است. این کارت کنترلر توسط دو رابط SAS 12 Gb/s و SATA 6 Gb/s قابل پشتیبانی است و به مادربرد متصل خواهد شد و از حافظه کش Cache برابر با 4 گیگابایت جهت ذخیره سازی داده ها و اطلاعات استفاده خواهد کرد.

کارت کنترلر اچ پی ای مدل P841/4GB دارای دو مشخصه PN: 726903-B21 و Spare Part: 750051-001 بوده و با سرورهای ProLiant نسل نهم سازگاری دارند.

کارت کنترلرهای نسل 9، از باطری ذخیره سازی هوشمند پشتیبانی می کنند. این کارت ها، قابلیت ذخیره سازی پیشرفته را به سرور ارائه می دهند، این قابلیت ها شامل انتقال سطح رید به صورت آنلاین و به وسیله حافظه پنهان فلش (FBWC) و دادن هشدار قبل از خرابی می باشند. 

شرحی از اطلاعات فنی کارت کنترلر اچ پی ایHPE Smart Array P841/4GB FBWC 12Gb 4-ports Ext SAS Controller:

Brand: اچ پی ای HPE

پارت نامبر: 726903-B21

اینترفیس: SATA 6 Gb/s و SAS 12 Gb/s

Form factor: Plug-in Card

تعداد پورت: 4 پورت

گذرگاه: PCIe 3.0 x8

حافظه کش Cache: 4 گیگابایت

Spare Part: 750051-001

سازگار با سیستم های: HP ProLiant Servers G9

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در شرکت پردازش رایان پژواک با شماره 41308000-021  تماس حاصل نموده و جهت خرید به سایت اینترنتی فروشگاه آنلاین شرکت پردازش رایان پژواک  www.RayanPejvak.irمراجعه نمایید.