جدید ترین سرور اچ پی  مدل ProLiant DL320e Gen8 v2 شرکت اچ پی برای کسب و کار های کوچک در نظر گرفته شده است که به یک نوع سرور  قدرتمند ، کم حجم و مقرون به صرفه نیاز دارند . این سرور را می توان کوچک ترین نوع مدل ProLiant DL به حساب آورد که تاکنون مشاهده کرده ایم ولی در هر صورت این مدل از نوع ضعیف و کم توان نیست  چون از جدید ترین پردازشگر Xeon E3 V3 پشتیبانی می کند . حجم ذخیره ساز در هر صورت در معرض خطر نمی باشد  چون در این سرور فضایی در جلو به اندازه یک چهارم برای هارد دیسک های SAS یا SATA SFF در نظر گرفته شده است .

گزینه های ذخیره ساز و RAID معرفی سرور ProLiant DL320e Gen8 v2

تراشه داخلی نهفته Smart Array B12Oi RAID در دو مدل ارزان تر مورد استفاده قرار می گیرد که از دیسک های SATA پشتیبانی می کند . این سرور در مدل عملکردی از یک کارت Smart Array P222 PCI-Express مجهز به 512 مگا بیت DDR3 FBWC استفاده کرده است . همچنین خازن شارژ کننده سریع برای محافظت از محتویات حافظه نهان در زمان قطع برق در این مدل بکار رفته است .

درایو های SATA III و SAS 2  توسط کارت P222 پشتیبانی می شوند . همچنین این گزینه دارای مشخصه مسیر هوشمند  اچ پی می باشد که باعث بهبود عملیات های خواندن اس اس دی از طریق کنار گذاشتن سفت افزار کارت می گردد . اگر شما به حجم ذخیره بیشتر نیاز دارید در واقع می توانید با P222  این مشکل را حل کنید چون دارای پورت SAS اکسترنال می باشد . شرکت اچ پی را می توان اولین تولید کننده به حساب آورد که پورت های USB3 اکسترنال بر روی سرور رک قرار داده است .

مشخصات

شاسی : رک 1U

سی پی یو : 3.4 GHz E3-1240 V3

حافظه : 8GB 1600 MHz DDR3 UDIMM  (حداکثر 32 گیگا بیت )

RAID : HP Smart Array P222 PCI-e with 512MB FBWC

شبکه : 2 x Gigabit

شیار های گسترش : 2x PCI-e  

پورت های دیگر : 2x USB3  ، 2 x USB2

گارانتی : یک ساله