پردازنده اینتل زئون مدل intel Xeon E5-2680 V4 طراحی شرکت اینتل، از پردازنده های رده بالا با عملکرد عالی در هر شرایط کاری میباشد.

پردازنده سرور قدرتمند و قابل اعتماد Intel Xeon ، چالش های مهم IT / فناوری اطلاعات برای مدیریت و حفظ امنیت داده های حیاتی در تجارت را آسان تر کرده است.

این پردازنده های پیشرفته عملکردی ارائه می دهند که لود کاری  Work Load در داده ها با مقیاس پذیری بالا بهبود یافته و افزایش حافظه و ظرفیت ورودی و خروجی مورد نیاز را برطرف کند.

این قابلیت ها باعث ایجاد اطمینان از حفظ دیتا و امنیتی برای حفظ یکپارچگی داده ها و سریع تر شدن معاملات رمزگذاری شده و به حداکثر رساندن در دسترس بودن برنامه های حیاتی را شامل می شود.

سرورهای قدرتمند و قابل اعتماد پردازنده Intel Xeon انعطاف پذیری را برای راه حل های مهم کسب و کار شما فراهم می کنند.

پردازنده Xeon E5-2680 V4 از خانواده Broadwell با کاهش نیمه رسانا از ۲۱.۳۵ نانومتر به ۱۴ نانومتر، تعداد بیشتری از ترانزیستورها را به هسته های پردازشی اضافه کرده است.

این پردازنده از ۱۴ هسته  Core  ، ۲.۴ گیگاهرتزFrequency  قدرت پردازش و ۲۸ Thread  رشته با امکان پشتیبانی از ۱.۵ ترابایت حافظهRAM با فرکانس ۲۴۰۰ مگاهرتز، جهت انجام فرآیند پردازش استفاده می کند.

ظرفیت کش  Cache در این پردازنده برابر با ۳۵ مگابایت است، در واقع هر هسته، ۲.۵ مگابایت از حافظه کش را استفاده می کند.

در زمان استفاده سی پی یو از حداکثر توانش، معادل ۱۲۰ وات از TPD یا توان حرارتی آن استفاده می شود.

این پردازنده ها بر روی سرورهای اینترپرایز به صورت ۶۴ بیتی کار می کنند.

مشخصات فنی پردازنده اینتل Xeon E5-2680v4  :

پارت نامبر: ۸۱۷۹۵۱-B21

ظرفیت:   ۲.۴GHz

تعداد هسته:

 : QPI Speed9.6GT/s

L3 Cache: 35MB

Thread Technology: 28

Processor Technology: 14nm

Processor Socket: FCLGA2011

Thermal Design Power:          ۱۲۰W

Generation: ProLiant Server G9

جهت مشاوره، خرید انواع سی پی یو و انواع قطعات سروری با کادر فروش شرکت پردازش رایان پژواک با شماره ۴۱۳۰۸۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایید.