WD Purple بهترین درایو نظارتی برای سیستم های دوربین مدار بسته در خانه یا محل های کار تجاری است. رنگ Purple HDD از WD می تواند عملکرد خود را به اندازه ۲۴/۷ حفظ کند و قادر است همزمان از ۶۴ دوربین HD را پشتیبانی کند. همچنین این مدل عمدتا توسط سیستم های امنیتی برای ضبط و ذخیره فیلم ها استفاده می شود.  مدل WD Purple دقیقاً برعکس WD Red است زیرا در عملکرد نوشتن بهتر از عملکرد خواندن عمل می کند. این مدل از فناوری به نام ALLFRAME استفاده می کند که در ضبط و ذخیره فیلم ها باعث به حداقل رساندن خطاها کمک می کند. ظرفیت ذخیره سازی آن هم از ۱TB تا ۱۴TB است

هارد وسترن دیجیتال PURPLE ظرفیت 2TB همچنین به عنوان کارتهای SD و microSD برای نظارت بر روی صحنه مانند دوربین های کامپوزیتی ، body cams ، هواپیماهای بدون سرنشین و سایر موارد مورد استفاده قرار می گیرند.

شرکت وسترن دیجیتال با تولید هارد Purple در فرم فکتور 3.5 اینچی با ظرفیت 2 ترابایت ، سرعت چرخش 5400 دور در دقیقه ، حافظه کش 64 مگابایت و رابط SATA 6 Gb/s توانسته قابلیت استفاده همزمان از 64 دوربین را فراهم کرده و امکان استفاده همزمان از 8 هارد را ایجاد کند. این هارد ها در مقابل شوک و لرزش مقاوم میباشند.

مشخصات فنی هارد PURPLE:

پارت نامبر: WD20PURX

ظرفیت : 2TB

سرعت چرخش: 5400 دور در دقیقه

بافر (حافظه کش): 64 MB

فرم فکتور: 3.5 اینچ

رابط: SATA 6Gb/s

عمر مفید: 1 میلیون ساعت

TBW: 180 TB

تعداد دوربین مورد استفاده به صورت همزمان: 64 دوربین

تعداد هارد مورد استفاده به صورت همزمان: 8 هارد

ارتباط با کارشناسان فروش شرکت پردازش رایان پژواک : 41308000-021

خرید اینترنتی از طریق آدرس سایت : www.RayanPejvak.ir