اس اس دی ها ساختاری شبیه به ساختار حافظه های فلش دارند. این حافظه ها قادرند پس از قطع شدن انرژی برق، اطلاعات را در خود حفظ کنند. اس اس دی ها از نظر شکل ظاهری (فیزیکی) همانند هارد دیسک ها طراحی شده اند، تا بتوان آن ها را به راحتی در سیستم بدون هیچ مشکلی جایگزین هم قرار داد. از نظر عملکردی، اس اس دی ها مانند هارد دیسک عمل می کنند، با این تفاوت که اس اس دی ها از سرعت بالاتری برخوردارند.

اس اس دی ها در مقایسه با هارد دیسک ها، دارای عملکردی بهتر، تاخیر و مصرف انرژی کمتری هستند. اس اس دی ها را می توان به صورت یکپارچه در زیرساخت های سرور اچ پی قرار داد.

اس اس دی ها به دلیل داشتن ویژگی پلاگین Plug-in، از انعطاف پذیری بالایی در نصب برخوردارند.

اس اس دی سرور اچ پی ای با پارت نامبر 877758-B21 دارای ظرفیت 1.92 ترابایت است. این اس اس دی در فرم فکتور 2.5 اینچی (SFF) تولید شده است.

اس اس دی سرور اچ پی ای با پارت های Assembly Part: 877013-004 و Spare Part: 878852-001 نیز شناخته میشوند.

نسلی که اس اس دی های سرور اچ پی ای در آن طراحی شده، نسل  SATA SC SSD است. این اس اس دی ها کاربرد مناسبی را در سرورهای ProLiant نسل هشتم، نهم و دهم از خود نشان داده اند.

چیپست های به کار رفته در حافظه فلش NAND، دارای سه سلول SLC، MLC و TLC می باشند. چیپست به کار رفته در طراحی اس اس دی سرور اچ پی ای از نوع سلول TLC بهره برده است.

حجم کاری در نظر گرفته شده در این اس اس دی از نوع  RI-Read Intensiveمی باشد. این حجم کاری برای کسب و کار هایی که بیشتر با خواندن داده ها و اطلاعات سرور کار دارد مناسب اند.

اس اس دی ها جهت ارتباط با سیستم و تبادل داده ها و اطلاعات نیاز به یک اتصال فیزیکی دارند. این اتصال توسط اینترفیس Interface و یا رابط SATA 6 Gb/s صورت می گیرد.

اس اس دی های سرور اچ پی ای جهت خواندن داده ها و اطلاعات از سرعت 500 مگابیت بر ثانیه استفاده می کنند.

نوشتن داده ها و اطلاعات نیز در این اس اس دی ها، با سرعت 445 مگابیت بر ثانیه صورت می گیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قطعات سروری و خرید از فروشگاه آنلاین شرکت پردازش رایان پژواک، به سایت اینترنتی این شرکت با آدرسwww.RayanPejvak.ir  مراجعه کرده و یا با شماره 41308000-021 تماس حاصل نمایید.